& &

2014/12/25

Biblioteka - raj dla miłośników książek

Miłośnicy książek bibliotekę zwą istnym rajem,
a z każdą książką obchodzą się jak z jajem,
czytają bez ustanku -
po południu,
wieczorem,
a choćby o poranku.
Nawet podczas rumoru,
trudnością jest zepsucie im humoru.
Biblioteka to najczęstsze miejsce ich przebywania,
a każdy zafascynowany nimi,
do sięgania po nie nakłania.
Świat książek jest niesamowity,
wręcz niewiarygodny,
zawsze niezawodny.
Nasza biblioteka
bezustannie czeka,
aż tytułem "KSIĄŻKOMANA"
wypełni się twa kartoteka.
W książce poznasz prawdy, wartości,
zrozumiesz, że nie po wyglądzie,
lecz po wnętrzu ocenia się człowieka.
Panie nauczycielki,
dyżurujące w bibliotece:
Agata Żak, Anna Stasiek i Marta Serwatka
sprawiają, że czytanie idzie nam jak z płatka,
a czytanie nie kończy się na "tytuł i okładka".
Popierają również, że czytanie bogaci,
a kto nie czyta - wiele traci.
A więc -
czytaj gimnazjalisto,
czytaj wszędzie,
a w życiu łatwiej i lżej Ci będzie!
©

40 komentarzy:

  1. Hmm... ciekawe. W sumie dobre dla mnie - uwielbiam książki. Myślę, że zostanę tutaj na dłużej i poczytam więcej Twoich wierszy. :)
    Pozdrawiam,
    A.

    http://still-changeable.blogspot.com - będzie mi miło jeśli zajrzysz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo dobre i prawdziwe:)
    Nie przepadam za poezją, bo nie potrafię interpretować...
    ale twój wiersz jest prosty, dlatego go polubiłam :)
    Bardzo lubię czytać książki. Niestety, w roku szkolnym nie ma za dużo czasu na te przyjemności. Nadrabiam wszystko w wakacje :)

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, piszę prostym językiem, żeby każdy z osobna zrozumiał, co mam na myśli. :-)

      Usuń
  3. Bardzo fajny wiersz :) Szkoda, że coraz mniej jest takich osób uzależnionych od książek... Może Twój wiersz przemówi do ludzi :)) Pozdrawiam, http://ciasteczkowa-w-kuchni.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wiersz :)
    liveteen17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super dzieło!! Ja bym czegoś takiego na pewno nie stworzył.. ;p
    Pozdrawiam :)
    tomekdabrowski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post! :)
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili ;) zwyklyblog-zwyklejdziewczyny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, świetnie Ci to wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wiersz! Ciekawy i oryginalny blog :)

    Zapraszam cię również do mnie na rozdanie z okazji moich 18-tych urodzin! Wygrania rzeczy od Bershka i Wibo :)
    SPIKED-SOUL.BLOGSPOT.COM

    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    Elwira

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mądre słowa! ;D

    atramkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownie napisane, aż chce się jeszcze raz przeczytać. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajnie napisane:D Schludny wygląd:) Masz talent, rozwijaj go! <3

    Pozdrawiam,
    http://pozytywne-by-zuza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Swietnie napisane :)


    kasia-kate1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Strasznie fajny wierszyk, bardzo przyjemnie się go czyta i świetny tekst w sumie dla takiego jakby hymnu miłośników książek haha :D
    Pozdrawiam :*
    http://lovett-lov.blogspot.com/
    Zapraszam do siebie ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, tak - wiersz był pisany na dzień biblioteki do szkoły. ;)) Dziękuję. :))

      Usuń
  14. Świetne wiersze piszesz! Naprawdę masz talent :)
    Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny wiersz! Ja osobiście tez jestem książko maniakiem :D

    http://everythinfispossible.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Pianie wierszów i wierszyków to trudna sztuka, wiem sama próbowałam i przyznam że mimo kilku drobnych potknięć wierszyk jest super ;)
    A końcówka taka prawdziwa :3 (wiadomo całość jest prawdziwa ale końcówka jest zarąbistym morałem, pod kórym z własnego doświadczenia mogę się podpisać )

    http://byc-jak-czlowiek-renesansu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam, ale wierszy*. ;)
      Dziękuję. :))

      Usuń
  17. I taką postawę popieram! Super wiersz! :)
    Zapraszam do mnie: www.ksiazkopatia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz talent! Nie czytam zbyt wielu książek, ale chyba zacznę ♥
    http://blantt99-bloq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Polecam, to sama przyjemność! :))

      Usuń
  19. ja czasami to się boję książkę koleżance pożyczyć xdd
    http://czekoo.blogspot.com/ <--- Zapraszam :3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter