& &

2014/12/25

Witaj czytelniku!

Jestem Alicja, aktualnie uczęszczam do gimnazjum, mam 14, a właściwie 14 i pół lat. Celem założenia tego bloga była chęć dzielenia się z innymi ludźmi moją pasją - pisaniem wierszy. Zajmuję się tym od dłuższego czasu - od 3 lat na poważnie. Piszę, kiedy tylko mam wolną chwilę - w szkole, w domu, na świeżym powietrzu - dosłownie wszędzie. Na początku, w piątej klasie wstąpiłam do szkolnej gazetki pt. "Czarno na Białym", gdzie pisałam nie tylko wiersze - układałam artykuły, różnorodne historyjki itd. Pod koniec szkoły podstawowej, tj. w ostatniej klasie miałam możliwość wykonywania obowiązków redaktora naczelnego gazety "Czarno na Białym", a wcześniej sekretarza. To było coś, co lubię. Obecnie w gimnazjum funkcjonuje gazetka "Newsy Gimbusy", lecz zrezygnowałam z tejże gazety. W przyszłości mam zamiar studiować w tym kierunku, a potem... kto wie? Teraz jestem tutaj i rozpoczynam pisanie bloga. Z uwagi, iż to nie jest mój pierwszy blog, udostępnię Wam linki moich starych już blogów:

A więc, zaczynajmy! Miłego czytania. :)
WSZYSTKIE PRAWA W PEŁNI ZASTRZEŻONE! ©

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter