& &

2015/05/12

Jak szpilka...

Każdy z Was choć raz w życiu widział szpilkę, każdy jest świadomy tego jak bolesne może być ukłucie tym przedmiotem... Szpilkę można porównać do nas - ludzi... Czym wówczas jest ukłucie? Można to zinterpretować jako rozdrażnienie - czy aby to uczucie nie jest podobne do bólu po ukłuciu się tym przedmiotem? Wyobraźmy sobie, że każda z poniższych szpilek jest człowiekiem...
źródło: e-stoklasa.de
Szpilka słona jak płaczące łzy
trafiła w mój czuły punkt -
szpilką tą byłeś ty.
Krwisty zapach szpilki przekroczył
próg mej wytrzymałości,
tyś walkę jak szpilka z obcym ciałem stoczył.
Diamentowe łzy szybują
po cichym ciele,
jak szpilka - gładkie lica dziurują.
Przestrzeń ta, choć ucieknie w siną dal,
pozostanie w duszy na amen,
skazując człowieka na bolesny żal.
©

Sytuacje, uczucia, których jesteśmy świadkami zostają w nas na dłużej...  to nie śmieci, które  wystarczy wyrzucić... - jak szpilka, gdy się nią ukłujesz, pozostanie bolesny ślad...

22 komentarze:

  1. Śliczny wiersz i taki od serca. Niestety. Ludzie potrafią nam wbić nie tylko szpilka, ale nawet gwoździe.

    pozdrawiam
    http://edzia-photoamator.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem pod wrażeniem, czytając to wyciszyłam się i chwilę przemyślałam otaczającą mnie rzeczywistość, bardzo dobry tekst ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej świetny wiersz,bardzo mądrze piszesz:)
    Zapraszam do mnie, na nowy post : xmaalw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie to napisałaś!

    Mam prośbę: mogłabyś poklikać w linki chociaż do kilku rzeczy z CHOIES w najnowszym poście?
    Napisz w komentarzu jeśli klikniesz, gdyż wylosuję kilka osób i podam linki do ich blogów w następnym poście. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com



    OdpowiedzUsuń
  5. wow :) pięknie piszesz podoba mi się

    Czy mogę Cię poprosić o kliknięcie w link, w tym poście? http://zyciowa-salatka.blogspot.com/2015/05/walktrendy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny blog :)
    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie napisane!

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!




    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Szpilki mają fajne główki, jakoś zawsze mi się podobały. XD
    Ja się nie znam ale wydaje mi się, że w tym wierszu jest za dużo powtórzeń. W każdym razie nieźle piszesz.
    Screatlieve.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam się za bardzo na poezji, ale wiersz nie wzbudził we mnie żadnych emocji. Niemniej jednak porównanie człowieka do szpilki może być trafne :)
    ★ blog

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wiersz ! Ludzi bardzo często możemy upodabniać do szpilek. Każdy myśli tylko i wyłącznie o sobie, jest w stanie poprzebijać wszystkie marzenia otaczających nas ludzi aby stanąć najwyżej. Piszesz bardzo mądrze. Lubię wchodzić na Twojego bloga, ponieważ z każdego wpisu mogę wynieść coś nowego, przydatnego. Pozdrawiam! :)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter