& &

2015/07/07

Dwa miesiące

Nadszedł czas długo wyczekiwanych wolnych dni - wakacji. Zapewne wybieracie się na zasłużony wypoczynek za granicę, nad morze, w góry czy w inny kąt Polski. Pamiętajcie jednak, że wakacje zwalniają Was z codziennych obowiązków, ale nie z myślenia! Chrońcie swoją skórę przed oparzeniami, bowiem promieniowanie UV jest główną przyczyną zachorowań na raka skóry, możecie temu zapobiec! 


Miłego wypoczynku oraz słonecznej pogody
życzy
autorka bloga OKIEM BARWNEJ POETKI -
Alicja Paszkowska 


Nadszedł czas, na który oczekiwałam długie miesiące,
nadszedł czas odpoczynku od codzienności -
nauki, pracy, stresu...
W las odeszły wszystkie problemy - przestarzałe i bieżące,
nadszedł czas niekończącej się beztroski, błogości...
smutków brak - zapomniałam do diabła adresu.
W dniu 26 szóstego miesiąca
czas jak ślimak spowolnił -
przedmiot moich męk został do września zamknięty -
mej uciechy nie było końca,
bowiem na dwa miesiące czas z nauki mnie zwolnił
i odsłonił tarczę Słońca.
Słońce nader jasno świecące
i okrywające me ciało swymi promieniami
nadało mi koloru
a'la brązowa Beyonce.
Gnębiło mnie całymi dniami,
lecz przeminęło to po kojącym ból Pantenolu.
Słońce, choć zabarwia na lata kolory,
jest również niebezpieczne,
toteż należy się przed nim chronić skutecznie,
jest zabójcą potwornym -
daje skutki wieczne,
nigdy bezpieczne...

10 komentarzy:

  1. Ja niestety zostaję w domu, ale w domu też można robić rózne ciekawe rzeczy! c:

    W wolnym czasie zapraszam do siebie!
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki w ostatnim poście :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post. Ja całe wakacje mam zapełnione wyjazdami, a teraz jestem w Chorwacji :) Pozdrawiam i zapraszam
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. W takim bądź razie życzę przyjemnego wypoczynku oraz słonecznej pogody. :)
      Pozdrawiam gorąco! :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter