& &

2015/08/20

Bądź dobrym

Rozdawaj szczęście i uśmiechaj się jak słońce,
które rozdaje swe radosne promienie.
Bądź dla innych radosnym jak ptaszek na wiosnę wzorcem,
spraw, by ponurzy pesymiści zeszli na ziemię,
zarażaj wszystkich swoim optymistycznym podejściem do życia,
uwalniaj uzależnionych alkoholików od nadmiernego picia.
Bądź aniołem stróżem, który będzie wsparciem
dla wszystkich ludzi, którzy zgubili swój życia sens,
dla wszystkich tych, przeżywających wewnętrzne rozdarcie,
pomóż skłóconym znaleźć wskazany konsens.
Bądź dobrym dla tych, którzy Cię skrzywdzili,
pokaż im, że raniąc Cię, koszmarnie się mylili...
©



30 komentarzy:

  1. Przepięknie napisane! Na prawdę pięknie! Czy mogłabyś poklikać mi linki w najnowszym poście: Mój Blog - klik! Byłabym bardzo wdzięczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam cały wiersz i muszę przyznać, że jestem pozytywnie zaskoczona. Jest cudowny, gratuluję pomysłowości. :)

    Jeżeli mój blog Ci się spodoba - zaobserwuj. Moim marzeniem jest dobić do 400 obserwatorów. ;)
    http://queen-of-moon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bradzo podoba mi się jak jest napisane ":)

    http://missstyle21.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny post! Bardzo mi się podoba, i masz rację, trzeba być radosnym i przekazywać szczęście innym! Nie ma nic lepszego, niż odwzajemniony uśmiech od obcej osoby :")

    miłego dnia! thousand-miles-to-heaven.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Wiersz bardzo mi się podoba. Ambitnie i dojrzale myślisz jak na swój wiek. ;) Pozytywny i motywujący! Także uwielbiam pisać teksty i sprawiać, że na twarzy drugiego pojawia się uśmiech. Pozdrawiam :)

    http://pocomiwiecejx3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Bardzo mi miło, dziękuję za komplement. :)

      Usuń
  6. Świetny wiersz! Masz talent do pisania :)

    Amiliaza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny wiersz, pisz dalej! :)
    http://bialasukienkazczarnympaskiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny wiersz, bardzo pozytywny <3
    yukinephoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. cudowny jest ten wiersz!

    http://martha33.blogspot.com/ zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post i wygląd bloga :)
    Zapraszam
    http://autografy-rity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super wiersza, motywujący! śliczny wygląda bloga.

    ZAPRASZAM DO MNIE - kamilakate.blogspot.com

    <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Alicjo... Twój wiersz jest naprawde na wysokim poziomie. Przekazuje w sobie duzo pozytywnej energi oraz przemawia do mnie. Pisz nadal wiersze i rozwijaj swoje zdumiewające umiętności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie za komplement. Z kim mam przyjemność?
      Pozdrawiam! :)

      Usuń
  13. Ostatnie zdania są świetne! :)
    http://typical-writers.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Podoba mi się Twój wiersz. Jest taki optymistyczny. Czytając go uśmiechnęłam się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest mi bardzo miło, kiedy sprawiam, że na czyjejś twarzy pojawia się uśmiech. Właśnie to jest moją główną motywacją - uszczęśliwianie ludzi. :)
      Pozdrawiam i zapraszam ponownie! :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter