& &

2015/10/12

Kruchy mak

Jak cząsteczki różańca
przemijają chwile życia...
Choć życie Cię wykańcza,
masz silny charakter i stronisz od picia.
Wszystko jest kruche - chwile, młodość, życie...
Coś było, a teraz czegoś nie ma, rozsypało się w kruchy mak...
Wy, młodzi wciąż po błędnych ścieżkach krążycie,
smakujecie gorzkie życie, nie używacie map.
Próbujecie po trochu, doświadczacie, wyciągacie wnioski,
gubicie się, podążacie ścieżkami, wydeptanymi przez ludzi,
szukacie drogi do szczęśliwej wioski,
przy okazji, każdy z Was swe organizmy chemikaliami brudzi.
Naturalną koleją rzeczy jest narzekanie,
z którego jesteśmy znani.
Po tym całym chemicznym bałaganie
jesteśmy schorowani...
Chemikalia są krokiem do nieznanego świata,
stawiają kropkę nad i do naszego grobu. 
Brejowata
chemia jest apokalipsą globu.
©



16 komentarzy:

  1. Masz mega talent i to widać!
    ja kiedyś napisałam wierszyk o kucyku haha twój jest lepszy hahah :*
    zapraszam: shyleess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, na pewno nie był najgorszy. Moje początkowe wiersze również nie były znakomite. Cały czas nabywam doświadczenie. :)
      Dziękuję i zapraszam ponownie!

      Usuń
  2. Podobne zainteresowania mamy :)
    Podoba mi się Twój wiersz

    niedoskonaloscwdoskonalosci.blogspot.com
    blogartysty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiersz, pisz dalej ! Sam pisałem kiedyś wiersze ale odkąd zacząłem drugą klasę gimnazjalną zaniedbałem to :/
    No ale cóż ja nie ty :)
    Zapraszam do mnie :)
    http://przemekadamczyk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny tekst... Czekam na kolejne! :)

    nowy post ----> http://szyszunia-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie piszesz! <3
    Pisz dalej, bo masz na prawdę talent! <3
    Zapraszam do siebie:
    http://dussiowataa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wiersz!
    Masz mega talent, który się przejawia przez Twoją poezję. ;)


    http://siatkareczkablogaq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny!
    Mam takie pytanko, ile zajmuje ci napisanie takiego wiersza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno to określić, ponieważ kiedy piszę wiersze, nie spoglądam na zegarek, zamykam się w swoim świecie. Czas tworzenia wierszy zależy od ich długości. Jeśli mam natchnienie, napisanie wiersza nie zajmuje długo. Myślę, że jest to czas od około 5 minut, 10 minut do 45 minut - zależy od długości. Zdarzało mi się pisać na lekcji (45 min.) i w większości przypadkach kończyłam to, co zaczęłam. :)
      Dziękuję za zainteresowanie, pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter