& &

2015/12/28

Wish List - DRESSLINK

Blog ten założyłam z myślą o moich wierszach, aczkolwiek zmienił on swoją tematykę, z uwagi na to, że niedawno nawiązałam współpracę z firmą Dresslink. Jednak nie zaprzestanę dodawać tutaj moich wierszy, a współpracę z tą firmą traktuję jako nowe doświadczenie oraz dodatek na moim blogu.

DRESSLINK to sklep internetowy o bogatym asortymencie, w którym każdy znajdzie coś dla siebie. Ceny nie odstraszają klientów - wręcz przeciwnie. Znajdziemy tu niedrogie, aczkolwiek miłe dla oka, jak i przydatne produkty.

W jaki sposób nawiązałam współpracę z tą firmą?


Firma ta skontaktowała się ze mną drogą mailową oraz zaproponowała współpracę, a ja po głębszym zastanowieniu się zgodziłam i zniecierpliwiona czekam na pierwszą przesyłkę od tej firmy.

Jakie produkty mnie zainteresowały?


Głównie skupiłam się na poszukiwaniu ubrań dla mnie i najbliższych oraz zabawek dla mojego młodszego brata. Moje zainteresowanie wzbudziło kilka produktów, które przedstawiam poniżej:

  1. Bluzka ze wzorem serca (kliknij, aby zobaczyć), która może posłużyć młodej jak i starszej osobie, która w swoich stylizacjach stawia na proste wzory i kolory.
  2. Koszula w kratę (kliknij, aby zobaczyć), pasująca do każdej młodzieżowej stylizacji. 
  3. Szal w kratę (kliknij, aby zobaczyć) - najmodniejszy w tym sezonie dodatek do stylizacji.
  4. Czerwone rękawiczki (kliknij, aby zobaczyć) - ciepły oraz modny dodatek do zimowej stylizacji.
  5. Zdalnie sterowany samolot - zabawka (kliknij, aby zobaczyć) - idealny prezent dla dziecka, lubiącego wszelkiego rodzaju ruchome sprzęty elektryczne. Jest to strzał w dziesiątkę, jeśli chodzi o dzieci, chcące zostać pilotami maszyn lotniczych.
  6. Czarno-biała sukienka z rękawem 3/4 długości (kliknij, aby zobaczyć), którą wybrała moja mama. Posłuży zarówno młodej damie jak i jej mamie. :)


W następnym poście ukażą się recenzje, dotyczące zamówionych produktów z tego sklepu. 
Zapraszam do komentowania oraz pozostawiania własnych opinii na temat wyżej wymienionych przedmiotów. 

Aby zobaczyć ceny, kolor, rozmiar, bądź inne szczegóły, należy kliknąć w link, bądź zdjęcie produktu. 



24 komentarze:

  1. Ostatnia sukienka najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama ostatnio kupiłam sobie taką koszulę! :)
    POKLIKANE!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tego co widziałam na fb jeszcze nie do końca współpracujesz z nimi ;)
    Musisz z nimi porozmawiać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację, muszę jeszcze załatwić szczegóły. :)

      Usuń
  4. Ta sukienka jest boska! :)
    Oczywiście poklikałam.

    Pozdrawiam! :)
    http://annie-kathe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam te szale w kratę wyglądają cudownie i na pewno są ciepłe a zimą dopiero idzie :)
    www.mafashima.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuje! <3
    Cudowny blog i zdjęcia ! :):*
    Zapraszam na mój blog link poniżej !
    MÓJ BLOG - http://maaziix33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam wszystko co w kratę! :) wybrałaś naprawdę fajne rzeczy, trzymam kciuki żeby współpraca kwitła :)

    Proteinka ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również. Mam nadzieję, że nie zawiodą. :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dziękuję i wzajemnie! :)
      Chętnie wpadnę. :)

      Usuń
  9. Ja również z nimi współpracuję i jestem bardzo zadowolona :) Uwielbiam ich torebki, pędzle i inne akcesoria :) Poklikałam :*

    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam na pierwszą paczkę do recenzji, która już w drodze. Dziękuję. :)

      Usuń
  10. Gratuluję współpracy :) Wiem jakie to miłe uczucie jak podejmuje się współpracę z pewną firmą :)
    Poklikałam we wszystkie linki i chciałabym ,żebyś też poklikała w reklamy na moim blogu :) Będę Ci bardzo wdzięczna :)
    http://natalie-forever.blogspot.com/2015/12/aromatyczny-cynamon-i-orzezwiajaca.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, oczywiście już zaglądam. :)

      Usuń
  11. Poklikałam:) zapraszam do siebie jeśli chciałabyś pomóc :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter