& &

2016/01/01

Początek czegoś nowego

Dzisiaj jest pierwszy dzień Nowego Roku - początek czegoś nowego. Postanowienia noworoczne? Pamiętaj, nie postanawiaj czegoś, co będzie Ci trudno dotrzymać. Nie szukaj wad, nikt nie jest idealny. Żyj chwilą, ciesz się życiem i pamiętaj, że wszystko ma swój czas, jak to ujął zespół Perfect.

źródło: jeja.pl

źródło: www.facebook.com/radioeska
Niespełna kilkanaście godzin temu,
światła jak pajęczyny nad nami wisiały,
pozbawiając nas zeszłych problemów
po czarnym niebie biegały
jak jasna burza
zapoczątkowana przez człowieka -
rozjaśnia ciemność, noc rozchmurza,
to prezent dla kogoś, kto północy doczeka.
Nastał początek czegoś nowego, kolejny wstęp,
nowy czas na nowe życie, nowy czas na zmiany,
więc apeluję do Ciebie - radość z życia czerp,
uprzątnij swe życiowe bałagany,
bądź tym, kim jesteś, nie szukaj wad,
szukaj walorów, eksponuj swoje zalety,
popraw swój krawat i
określ w swoim życiu konkrety.
©

18 komentarzy:

  1. super post ♥
    super piosenka
    miłego dnia pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozbawiłaś mnie ;) Pozdrawiam. Kocham tą piosenkę!

    OdpowiedzUsuń
  3. Napisane w bardzo przyjemny, poetycki sposób. A Perfect to zespół mojego dzieciństwa ;3
    /Agrafka
    NASZ BLOG - KLIK


    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<




    OdpowiedzUsuń
  5. Twoje wiersze są świetne :) Zostawiam obserwację i zapraszam : foto-by-sara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Szczęśliwego nowego roku! :)

    Zapraszam na nowy post!
    Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    >> ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM <<



    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter