& &

2016/01/25

Przeprowadzka, czyli nowy adres bloga

Przeprowadzka, czyli nowy adres bloga

Podjęłam decyzję o zmianie adresu bloga. Dawniej mogliście go znaleźć pod adresem Okiem Barwnej Poetki, natomiast aktualnie blog nosi nazwę Maylinesia.

Dlaczego Maylinesia?

Od dawna szukałam nazwy dla mojego bloga. Chciałam, aby była ona krótka, lecz oryginalna i... znalazłam! Dlaczego Maylinesia? W języku angielskim my lines znaczy moje wiersze. Po dodaniu pierwszej litery mojego imienia oraz literki "i" wraz z ostatnią literą mojego imienia powstała nazwa MAYLINESIA (czytaj: majlinesia). Nazwa ta przywodzi mi na myśl maliny, które są jednymi z moich ulubionych owoców. 

żródło: wystarczychciec.pl

Co sądzicie o tej zmianie?

Twitter: @Maylinesia
...................................................................................................................................................................
Zapraszam do wyrażania własnych opinii.


Pozdrawiam moich wiernych czytelników,
Alicja xxx

4 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter