& &

2016/01/18

Przesyłka od DRESSLINK - recenzja

Na wstępie chciałabym wam podziękować za waszą obecność oraz komentarze, które motywują mnie do dalszego działania. 

Tematem dzisiejszego posta jest przesyłka ze sklepu DRESSLINK. Dzięki współpracy z tą firmą miałam możliwość przetestowania ich produktów.

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o mojej współpracy z dresslink.com, zapraszam na poprzedni post, który możesz zobaczyć klikając tutaj.


W tym sklepie internetowym ceny są naprawdę niskie, ponieważ można tam znaleźć asortyment nawet za 4 grosze.


Jak przebiegało zamówienie wybranych przedmiotów do testowania?

Na początku wybrałam rzeczy, które miały wartość poniżej 20 US$, czyli około 80 zł (cena uwzględniała przesyłkę). Następnie jako metodę wysyłki wybrałam China Post (10-25 business days, with Tracking number), a formę płatności - Western Union Order. Po złożeniu zamówienia dostałam numer zamówienia, który przekazałam Zofii z Dresslink (mojej "opiekunce").

Zamówienie złożyłam 29 grudnia 2015 roku, tymczasem paczkę dostałam 18 stycznia 2016 roku, czyli na przesyłkę oczekiwałam 20 dni.

Wiele osób pisało, że po otwarciu paczki, produkty "śmierdzą". Nie zauważyłam żadnego odpychającego zapachu, więc obalam mit na ten temat. :)

Co zamówiłam?

Zamówiłam czerwone rękawiczki oraz samolot sterowany pilotem, który miał być prezentem dla mojego młodszego brata.



Nie ukrywam, że pierwsze zamówienie potraktowałam jako testowe, aby sprawdzić jakość produktów. Co z tego wynikło? Zapraszam do kolejnej części postu!


Zdjęcia vs. rzeczywistość

Paczka przyszła do mnie w nienaruszonym stanie w godzinach popołudniowych. 
Rękawiczki przeze mnie zamówione przyszły w prawidłowym kolorze, ich materiał oceniam na dobry, aczkolwiek nie jest on rozciągliwy w miejscu, gdzie znajduje się futerko, co spowalnia ich zakładanie.



Na żywo rękawiczki mają bardziej jaskrawe kolory od tych na stronie internetowej Dresslink.
Wyglądają na solidnie wykonane. Wewnątrz rękawiczek znajduje się biały materiał, który ochrania przez dostaniem się wiatru, śniegu i zimna do naszych rąk.




Rękawiczki są połączone sznurkiem koloru czerwonego, który zawiesza się na szyi, aby rękawiczki mogły swobodnie zwisać z naszych rękawów.


Produkt ten oceniam na bardzo dobry. Z ręką na sercu mogę go polecić każdemu, kto nie lubi marznąć w zimie. 
Samolot jest wielkości mojej dłoni. Zestaw nie zawiera baterii. W zawartości pudełka znajduje się samolot, pilot oraz kabel.



Produkt jest dla dzieci powyżej 14 roku życia, aczkolwiek zamówiłam go dla 9-letniego brata, który jest z niego zadowolony.
Aby samolot mógł działać sprawnie, potrzebne jest 6 baterii "paluszków".



Samolot jest wielkości telefonu komórkowego.



Niestety po sprawdzeniu oraz zakupieniu baterii okazało się, że samolot nie działa. Lampka z przodu samolotu świeci, natomiast pilot jest zepsuty, więc samolot nie reaguje i nie lata.
Niestety nie polecam tego produktu, ponieważ u mnie się nie sprawdził.

Reasumując...

Firma Dresslink posiada bogaty asortyment, jednak jakościowo nie zachwyca - jak to firma z Chin. Mimo to rękawiczki są godne polecenia. Z przykrością muszę jednak stwierdzić, że samolot jest kompletnym niewypałem. Mój brat był nastawiony na zabawę, ale się rozczarował. Jeśli kupujecie jakieś produkty od tej firmy, to nie oczekujcie gruszek na wierzbie.

Zdjęcia wykonałam sama, wszelkie prawa zastrzeżone. ©

Zapraszam do wyrażania własnych opinii.


Pozdrawiam moich wiernych czytelników,
Alicja xxx


EDIT: Współpraca z tą firmą została zakończona z uwagi na mały ruch na blogu.

8 komentarzy:

  1. Nie miałam jak na razie większych stycznością z tą firmą więc za dużo się wypowiedzieć na ten temat nie mogę ;)
    Szkodą właśnie, że samolot nie działa :)
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda. Mój brat bardzo czekał na ten samolot...
      Pozdrawiam! xxx

      Usuń
  2. Takie samoloty zdalnie sterowane zazwyczaj są małe :) Ja ostatnio kupiłam mojemu chrześniakowi taki samolot, ale na allegro. Będziesz dalej współpracować z tą firmą?:) Pozdrawiam❤

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, nadal będę rozwijać z nimi współpracę. :)
      Pozdrawiam. xxx

      Usuń
  3. Kochana oczywiście linki kliknięte :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uczciwie poklikane!
    Ja także miałąm okazję złożyć zamówienie w tym sklepie ♥
    http://written-by-loony.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, aczkolwiek nie współpracuję już z tą firmą. :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter