& &

2016/01/22

Recenzja kosmetyków z firmy Lirene

Witajcie moi drodzy! 

Na wstępie chciałabym wam podziękować za waszą obecność oraz komentarze, które motywują mnie do dalszego działania. 

Dzisiaj zrecenzuję dla Was żel myjąco - peelingujący do twarzy oraz piankę myjącą do twarzy i oczu z firmy Lirene.



Żel myjąco-peelingujący do twarzy

Od producenta: 
Żel myjąco - peelingujący do twarzy to połączenie efektywnej pielęgnacji z egzotyczną dawką energii oraz owocową ucztą dla zmysłów.


Urzekająca formuła żelu kryje nutę hiszpańskiej pomarańczy oraz eksplozję świeżości dzięki drobinkom peelingującym.
Wyciąg z pomarańczy działa pobudzająco, ujednolicając kolorystycznie cerę i przywracając jej naturalny blask.
Drobinki peelingujące łagodnie oczyszczają, wspomagając złuszczanie martwego naskórka. Usuwają zanieczyszczenia, odblokowują pory i wygładzają skórę. 
Wyciąg z bambusa, lotosu i lilii wodnej długotrwale nawilża.


Żel odpowiedni dla wszystkich typów cery, zwłaszcza dla osób młodych 20+.


Składniki:
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamidopropyl Betaine, Glycerin, Acrylates Copolymer, Alcohol Denat, Triethanolamine, PPG-26-Buteth-26, Coco-Glucoside, Propylene Glycol, PEG-40 Hydrogenated Castor Oil, Disodium EDTA, PEG-18 Glyceryl Oleate/Cocoate, PEG-120 Methyl Glucose Trioleate, Sodium Salicylate, Synthetic Wax, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Extract, Ethylhexylglycerin, Sorbitol,Lens esculenta (Lentil) Seed Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Panthenol, Nelumbium Speciosum Flower Extract, Nymphaea Alba (Water Lily) Root Extract, Bambusa Vulgaris (Bamboo) Leaf/Stem Extract, Phenoxyethanol, Methylisothiazolinone, Parfum, Limonene, Butylphenyl Methylpropional, Linalool, CI 16255:1, CI 42090:2, CI 17200, CI 16035, CI 19140, CI 14720:1.


CENA: około 15 zł

Moja opinia o produkcie: Pierwszą zaletą, która urzekła mnie od samego początku jest owocowy zapach żelu. Uwielbiam kosmetyki o zapachu egzotycznych owoców. Żel zawiera drobinki peelingujące, które złuszczają naskórek. Po użyciu produktu cera jest gładka jak pupa niemowlęcia (dosłownie), odświeżona, oczyszczona i nawilżona. Produkt nadaje się do codziennej pielęgnacji. Jego pojemność to 150 ml. Cena nie odstrasza, wręcz krzyczy "kup mnie!". Żel jest przeznaczony dla osób 20+, aczkolwiek jestem piętnastolatką i żel mi służy. Jego stosowanie to sama przyjemność. Słyszałam też, że nadaje się do demakijażu, jednak czy tak jest - nie wiem, ponieważ nie sprawdzałam. Czekam na Wasze opinie! 

"Poczuj rytm ognistego i zmysłowego flamenco i przenieś się na skąpane w słońcu hiszpańskie wybrzeże."

Zdecydowanie polecam. Produkt zasługuje na szóstkę z plusem! Z pewnością kupię go ponownie.

Pianka myjąca do twarzy i oczu

Od producenta: 
Pianka myjąca do twarzy i oczu to niezwykłe połączenie efektywnej pielęgnacji twarzy z egzotyczną dawką energii oraz owocową ucztą dla zmysłów


Ekstrakt z guarany jest bogatym źródłem pobudzającej kofeiny, która orzeźwia i odświeża skórę. Reguluje wydzielanie sebum i wspomaga regenerację tkankową. 
Wit. E działa silnie przeciwrodnikowo, poprawia elastyczność, wzmacniając strukturę skóry i zapobiegając procesom starzenia. 
Olej sezamowy koi podrażnienia i zaczerwienienia, jednocześnie głęboko nawilżając skórę.


Składniki:
Aqua, Disodium Laureth Sulfosuccinate, Coco-Glucoside, Glycerin, Sodium Laureth Sulfate, Butane, Cocamidopropyl Betaine, Isopropyl MyristateIsobutane, Glyceryl Oleate, Propane, Sesamum Indicum Seed Oil, PEG-40Hydrogenated Castor Oil, PEG-12 Dimethicone, Tocopheryl Acetate, Propylene Glycol, Paullinia Cupana Fruit Extract, Parfum, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Polyquaternium-10, Hexyl Cinnamal, Limonene, Citronellol, BHT, C.I. 16185


CENA: około 15 zł

Moja opinia o produkcie: Tak jak w poprzednim produkcie tej firmy zapach jest urzekający - zawładnie sercem każdej kobiety. Produkt jest w formie pianki. Należy uważać, aby za mocno nie nacisnąć dozownika, ponieważ wtedy uleci nam za dużo produktu (sprawdzone przeze mnie, haha). Lekkie naciśnięcie wystarczy. Pamiętajcie, aby dozować w pozycji odwróconej, czyli dnem do góry.


Po użyciu cera jest gładka, nawilżona, odświeżona, oczyszczona i zregenerowana. Nadaje się do demakijażu. Nie podrażnia oczu.

"Poczuj atmosferę gorącego karnawału w Rio i przenieś się na kolorowy sambodrom w rytmie ognistej, zmysłowej samby. Buenos Dias!"


Bez dwóch zdań polecam. Produkt oceniam na najmocniejsze sześć! Chętnie kupię go ponownie.

Co sądzicie o tych kosmetykach? Miałyście z nimi styczność? Jakie jest Wasze zdanie temat tych produktów?

Zapraszam na urodzinowe rozdanie na blogu Rainbow above me (kliknij, aby zobaczyć) oraz Immensenes (kliknij, aby zobaczyć), gdzie możesz wygrać niezwykle skuteczne odżywki do rzęs i brwi Lilash.
...................................................................................................................................................................
Twitter: @OkiemBarwnejP
...................................................................................................................................................................
Zapraszam do wyrażania własnych opinii.


Pozdrawiam moich wiernych czytelników,
Alicja xxx

12 komentarzy:

  1. O, nigdy nie miałam kosmetyków z tej firmy, ale chętnie spróbuję ten peeling, bo recenzja do tego zachęca! :)

    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ - NOWY POST! (klik)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co pamiętam, miałam z tej firmy płyn do demakijażu. Jednak tych produktów nie. Recenzja bardzo ciekawie napisana:) Buziaki!:*

    www.linailia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie jest Twoje zdanie na temat tego płynu do demakijażu?
      Bardzo serdecznie polecam produkty tej firmy. :)
      Pozdrawiam xxx

      Usuń
  3. Nie przepadam za tą firmą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za opinię. Można wiedzieć dlaczego? :)

      Usuń
  4. Jestem ciekawa tego żelu :D Tak samo jak ty lubię zapach owoców! Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Słyszałam o tej firmie ale nigdy nie miałam z niej kosmetyków
    Zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo! Jestem ciekawa tego żelu do twarzy! Ogólnie bardzo lubię produkty Lirene :)
    Też mam na imię Ala - cóż za zbieg okoliczności haha.
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo, cześć Ala!
      Ja również lubię tą firmę. :)
      Przesyłam całusy! xxxx

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter