& &

2016/02/27

Łąka marzeń


Drodzy czytelnicy!

Jest mi niezmiernie miło, gdy czytam komentarze od Was. To WY motywujecie mnie do działania. Z uwagi na to, że chciałabym, aby każdy z Was pozostawił tutaj cząstkę siebie, dodałam gadżet o nazwie "TOP komentatorzy", który znajduje się w lewym pasku bocznym (tuż pod archiwum bloga). Kto z Was znalazł się na liście poniżej? :)

Mój blog bierze udział w konkursie na Blog Roku 2015. Jeśli chcesz na mnie zagłosować, WYŚLIJ SMS NA NUMER 7124, W TREŚCI SMSA WPISZ B11477. Koszt sms'a wynosi 1,23 zł. Dziękuję za wsparcie!


10 TOP komentatorów bloga z dnia 27 lutego 2016 r.

Przejdźmy do właściwej części posta, czyli "Łąki marzeń"

Wyobraźmy sobie łąkę z barwnymi kwiatami, widzianą z lotu ptaka. A teraz zamknij oczy...
Jaka jest Twoja łąka marzeń?

źródło: www.tapeta-aka-drzewa-kwiaty-1.na-pulpit.com

"Łąka marzeń"

Moja łąka marzeń jest jak chmury na niebie,
szybuje po niebieskich przestworzach,
dorasta na najlepszej glebie
wśród złotego, słonecznego zboża.
Wędruje daleko wgłąb nieba,
w horyzont się wtapia,
nic jej nie brakuje, nic jej nie potrzeba,
to doskonała dla duszy terapia.

Moja łąka marzeń jest zastrzykiem piękna,
przykładem magii przyrody,
która jest powszechnie dostępna,
niezależnie od czasu i pogody.
Jest miejscem odpoczynku,
oraz głębokiej, refleksyjnej ciszy,
podczas której nie ma pojedynków,
nie widać ni kota, ni myszy.

Cisza pozwala wsłuchać się w przyrodę,
pogrążyć w marzeniach,
jest pozytywnej energii powodem
oraz relaksu czy odprężenia.
Pozwala zapomnieć o bożym świecie,
popływać w kwiatach pachnących,
zanurzyć się w słońcu w lecie
i promieniach gorących.

Moja łąka marzeń jest wyobraźnią idealną,
wyidealizowanym miejscem szczęścia i radości.
Moja łąka choć nie jest realną,
w moich marzeniach stale gości,
dając mi możliwość pobytu na tej polanie
oraz bujania w obłokach, snu na jawie.
Nawet z piekielnym bólem w kolanie,
siedzę z głową w chmurach na różowej trawie...
©

źródło: www.msxlabs.org

Zapraszam do pozostawiania opinii. :)

                                                                                                                                                                   
Znajdziesz mnie na:
FACEBOOKU <
TWITTERZE <
DDOB <
                                                                                                                                                                  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter