& &

2016/02/24

Czarne bzdury



Na wstępie chciałabym wam podziękować za waszą obecność oraz komentarze, które motywują mnie do dalszego działania. 

Mój blog bierze udział w konkursie na Blog Roku 2015. Jeśli chcesz na mnie zagłosować, WYŚLIJ SMS NA NUMER 7124, W TREŚCI SMSA WPISZ B11477. Koszt sms'a wynosi 1,23 zł. Dziękuję za wsparcie!





"Czarne bzdury"

W mojej głowie krąży łąka
czarnych bzdur i niejasności,
jakie wymyśla każda żonka,
gdy mąż idzie "w gości".
Pełno tego, aż łepetyna pęka,
mózg staje do góry dołem,
znosić bzdury to istna męka
jak walka ze złowrogim wołem.
Wciąż nowe wiadomości
przetwarza mój organizm,
wciąż przyjmuje nowych gości -
istny satanizm.
Czarno widzę dalsze odwiedziny,
potrzebuję odpoczynku,
choć dwie godziny -
zezwól na spokój kupidynku,
odciąż mój umysł,
idź precz zmęczenie,
chcę by zły czar prysł,
by pilni stali się lenie.
©

Zapraszam do wyrażania własnych opinii.

                                                                                                                                                                   
Znajdziesz mnie na:
> DDOB <
                                                                                                                                                                  

Zapraszam również do głosowania na mojego bloga w konkursie na BLOG ROKU 2015, który jest organizowany przez serwis internetowy Onet.pl. Aby zagłosować na mojego bloga wystarczy wysłać SMS'a o treści B11477 na numer 7124. Koszt SMS'a wynosi 1,23 zł. Głosy można oddawać do 1 marca 2016 r. 

Dziękuję za oddane głosy! 



2 komentarze:

  1. Skoro już jesteśmy przy wierszach - ja nie mam pojęcia, co ty tu chciałaś napisać. Łąka krąży? Kupidynek? To modlitwa do chłopa czy do żonki? A ten satanizm? Co oznacza? Szczerze mówiąc, po kilkukrotnym przeczytaniu tego... utworu, jestem w stanie zapytać tylko, dlaczego? I o co chodzi, no, czytelnik jednak powinien to ogarnąć rozumem. ;) Myślę, że przed tobą jeszcze sporo roboty. Przede wszystkim skupiaj się na temacie, jednym. Nie musisz rymować, byleby słowa tworzyły logiczną całość. A nie - bebechy na wierzchu i zgroza. Jeżeli masz pytania, to wejdź do mnie na bloga, do zakładki REDAKCJA, KOREKTA. Tam znajdziesz maila kontaktowego, jeżeli będziesz się chciała kogoś doświadczonego w tym temacie wypytać.
    pozdrawiam. czytaj jeszcze więcej poezji

    gorszysort.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisząc ten wiersz, byłam zmęczona nauką - w mojej głowie krążyły czarne bzdury, czyli wszystko, czym nie powinnam być zainteresowana podczas nauki. Wiersz ten miał nie mieć sensu, o to w nim chodzi. Jednakże dziękuję za ocenę, następnym razem postaram się napisać coś bardziej zrozumiałego. :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter