& &

2016/03/12

"Wylogowana" i piątek trzynastego


Jest mi niezmiernie miło, gdy czytam komentarze od Was. To WY motywujecie mnie do działania.

"Wylogowana"?


Pewnie zadajecie sobie pytanie kim jest "Wylogowana" i  dlaczego poświęciłam jej post na moim blogu. Tak więc, czas na wyjaśnienia. Bez owijania w bawełnę - piszę książkę. Właściwie to piszę "coś". Nie jestem pewna czy można to nazwać książką. Jeszcze nie teraz. Pisanie jest dla mnie jedną z form spędzania wolnego czasu, a ponieważ chciałam wykorzystać go jak najlepiej potrafię, skupiłam się na moim zamiłowaniu. 

Jest to właściwie jeden wielu z powodów mojej nieobecności na blogu, wybaczcie. Jak się pewnie domyślacie, tytuł mojej książki brzmi "Wylogowana". Generalnie nie potrafię opisać fabuły, a może nie chcę też zdradzić szczegółów zakończenia lub sama nie wiem, co jeszcze przyjdzie mi do głowy. Mniejsza o to. 

Piątek trzynastego jest dla Gai katastrofą. Co jeszcze wydarzy się w życiu głównej bohaterki? W jaki sposób dzień ten wpłynie na jej dotychczasowe życie?

Główną bohaterką jest Gaja Różewicz. Więcej dowiecie się po przeczytaniu poniższego fragmentu owych wypocin.


Tytuł książki również nie jest przypadkowy, ale o tym przeczytacie w następnym poście, który już niebawem.


Zapraszam do pozostawiania opinii. :)

                                                                                                                                                                   
Znajdziesz mnie na:
FACEBOOKU <
TWITTERZE <
DDOB <
                                                                                                                                                                  





2 komentarze:

  1. Wow! Zaczyna się ciekawie. Życzę Ci powodzenia w napisaniu książki i oczywiście w wydaniu jej. Sama napisałam jedną, zaczęłam drugą, mam też napisane dwie bajki i sporo wierszy. Dodaję do obserwowanych i jestem ciekawa co dalej :)

    Zapraszam do mnie http://agatkaandrzeja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe i niezwykle motywujące słowa. Pozdrawiam! :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter