& &

2016/06/12

EURO 2016


Chciałabym podziękować wszystkim czytelnikom za to, że jesteście i motywujecie mnie do dalszej pracy, uświadamiając mi moje błędy i komplementując to, co dobre. Każda sugestia jest dla mnie ważna, dlatego dziękuję osobom, które zwracają mi uwagę, jeśli robię coś źle. Jesteśmy tylko ludźmi. Dziękuję! 

żródło: transfery.info

Jak Wasze samopoczucie w tą niedzielę? Zapewne informacja dotycząca wyniku meczu Polska - Irlandia Płn. dotarła już do każdego, ponieważ media zasypują nas wiadomościami, iż "wygraliśmy 1:0", "Arkadiusz Milik strzelił gola w 51. minucie", itd, itp. Nie ma osoby, do której owa informacja jeszcze nie dotarła. Cała prasa, radio, telewizja, internet - wszystkie mass media - huczą o tym od pewnego czasu. Hmm, co się dziwić. W końcu EURO 2016 to wydarzenie dużej wagi. Jak sama nazwa wskazuje, euro jest wydarzeniem na skalę międzynarodową, a wszystko, co międzynarodowe i z udziałem Polski jest "ważne". Dlatego też reklamy mówią już tylko o euro, a może i o czymś innym, ale w całym tym natłoku informacji o euro reszta zanika...
źródło: krupapiotr.pl
Wujek Google zdecydowanie przygotował się na to wydarzenie, bowiem po wpisaniu hasła "euro 2016" wyskakuje takie oto cacko: 
źródło: ecotravel.pl

Wygraliśmy! Panowie, jesteście wielcy!


Trzymajcie się ciepło! xx

Zapraszam do pozostawiania opinii. :)

                                                                                                                                                                   
Znajdziesz mnie na:
FACEBOOKU <
TWITTERZE <
DDOB <
                                                                                                                                                                  



2 komentarze:

  1. Euro... Jak się cieszę, że mój mąż nie jest kibicem. Życzę Polakom sukcesów, niech wygrywają, ale nie śledzę, nie oglądam, nie pasjonuję się i nie wiem jak wyglądają panowie Milik oraz Kapustka. XD
    Kiedy byłam dzieckiem, oglądałam każde Euro i każdy Mundial. Znałam nazwiska całej kadry, składy grup itp. Bracia oglądali i jakoś tak zarażali mnie tymi emocjami. Teraz totalna ze mnie ignorantka. ;) I choć doskonale wiem co to spalony to dziękuję, w czasie meczu pójdę na spacer. Jest ciekawiej. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, można i tak... :) Ja uwielbiam oglądać mecze piłki nożnej, nie nudzi mnie to, choć nie jestem jakimś zapalonym kibicem. Po prostu lubię oglądać mecze. Niestety w czwartek nie obejrzę rywalizacji Niemcy - Polska, ponieważ w tym czasie będę na komersie. No cóż... Pozdrawiam! xx

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter