& &

2016/06/21

Spragniona

Na początku, dziękuję każdemu z osobna za słowa, które motywują, za słowa, które uświadamiają moje błędy i za słowa opiniujące. Po prostu, dziękuję za obecność. :)

Dzisiaj imieniny obchodzą: Alicja, Alojza, Alojzy, Chloe, Demetria, Domamir, Euzebiusz, Lutfryd, Marcja, Rajmund, Rudolf, Rudolfa, Rudolfina, Terencja, Terencjusz. Dzisiaj jest święto mojego imienia, a kiedy Wy obchodzicie swoje imieniny?

Wszystkim świętującym życzę wszystkiego najlepszego oraz spełnienia marzeń z okazji święta Waszego imienia!

Zapraszam do zapoznania się z moim wierszem. To właśnie niego dotyczy ten post. Zapraszam do wyrażania własnego punktu widzenia oraz dzielenia się wrażeniami.

"Spragniona"

Spragniona snu, spokoju i miłości,
jak każdy krążę między przestrzeniami
różnobarwnych i różnozapachowych uczuć,
oddychanie sprawia mi trudności,
pragnę prawdziwego snu.

Dawno rozpoczął się mój życiowy pościg
za szczęściem, pragnieniami i marzeniami,
nie chcę się niepotrzebnie w życiu snuć,
chcę sprawdzić granice mojej wytrzymałości,
nie chcę przegapić mojej egzystencji kuponu.

Spragniona wymiany zdań - rozmowy,
pragnę żyć, nie umierać,
pragnę życie przetestować, chcę być ładowarką
i ładować świat pozytywną energią, żyć pełnią życia,
chcę być użyteczna, nie chcę być zerem.

Chcę posłużyć się do odbudowy
świata, chcę pomóc się ludziom pozbierać,
chcę być koparką
i odkryć to, co ważne, przywrócić serca do bicia,
nie chcę być dziurawym i zgorzkniałym serem.

Spragniona radości i wrażliwości
na to, co funduje nam życie,
spragniona bratniej duszy,
od serca, zaufanej, nie z litości,
takiej jakiej świat nie pamięta.

Szukam jednostronności,
nie chcę dwulicowości, nie chcę skrycie
narzekać na życie i na to, że brakuje funduszy,
nie chcę znać poczucia lepszości,
chcę by życie było jak mięta.

Chcę by ten, kto mnie pamięta,
zatarł złe wspomnienia ze mną związane
i wybaczył.
Chcę by nikt na mnie krzywo nie patrzył
i aby nigdy nikt nie zaznał cierpienia.

Marzę o tym, iż gdy przyjdą święta,
wszystkie sprawy będą rozwiązane,
gdyż szczery uśmiech zawsze dużo znaczył,
więc człowieku - może być tak raczył
uśmiechnąć się i zobaczyć jak wszystko się zmienia?

Wreszcie jestem spragniona odkryć,
które przysłużyłyby się alergikom, mnie.
Bowiem to niecierpiąca zwłoki sprawa,
a oddychanie przyprawia mnie o zawrót głowy,
dlatego wołam Was, naukowcy!

Spragniona życia idealnego, spragniona by nabyć
szczęście, które nie ucieka, które wie,
że jest potrzebne, że bez niego jestem dziurawa,
że bez niego każdy, nawet kto uzdolniony, nie jest gotowy,
na nic, nawet i fachowcy.

Pragnę wszystkiego, co idealne i niemożliwe
do spełnienia,
pragnę ogromnego przełomu,
pragnę zmian, które nie nastąpią,
marzę o niewykonalnym.
©


Trzymajcie się ciepło! xx

Zapraszam do pozostawiania opinii. :)


                                                                                                                                                                   
Znajdziesz mnie na:
FACEBOOKU <
TWITTERZE <
DDOB <
                                                                                                                                                                  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter