& &

2016/07/02

Recenzja produktów z Banggood


Właśnie otrzymałam przesyłkę ze sklepu banggood.com, z którym to niedawno nawiązałam współpracę. Przedmioty (dwie rzeczy) przyszły do mnie w osobnych paczkach w 2 - dniowych odstępach.
Zamówienie złożyłam dnia 30.05.2016 roku, a przesyłka dotarła do mnie w dniach 29.06.2016 r. ("pająk") i 01.07.2016 r. (czapka). Na zrealizowanie zamówienia czekałam miesiąc, jednakże okres oczekiwania na przesyłkę nie wzbudził mojego zdziwienia, ponieważ wiem, iż przesyłki z odległych krajów mają długą drogę do przebycia w porównaniu z przesyłkami z Polski, które docierają po 1-3 dniach... Rzeczy, które zamówiłam przyszły w formie listu poleconego ekonomicznego z Holandii.

Co zamówiłam?
1. "Pająka" do telefonu komórkowego (KLIKNIJ TUTAJ), który z pewnością przyda mi się, gdy jadąc rowerem, będę chciała mieć go na wyciągnięcie ręki, a kiedy ktoś do mnie zadzwoni - odbiorę bez niezbędnego przedłużania, bo nie będę musiała wyciągać telefonu z kieszeni moich spodni lub innych "schowków"... Jak produkt ten prezentuje się na stronie internetowej (zobacz zdjęcie poniżej)?
| KLIKNIJ |
Przeglądając ten produkt u wszystkowiedzącego wujka Google, natknęłam się na zdjęcie z wykorzystaniem tego produktu jako... podpórki pod książkę. Czy czytając książkę męczy Cię jej ciągłe trzymanie? To już nie Twój problem! Możesz ją oprzeć na "pająku" i ustawić według własnej potrzeby! 

Jak produkt prezentuje się w rzeczywistości?



Jestem mile zaskoczona jakością produktu, który w pełni odpowiada zdjęciom na stronie internetowej. 



Przedmiot dotarł do mnie w nienaruszonym stanie. Wypróbowałam możliwości "pająka" i jest ich miliony. Można go wykorzystać jako podpórkę pod telefon (np. podczas ładowania), pod książkę lub pod inny przedmiot. Spisuje się idealnie podczas jazdy na rowerze. Telefon nie wyślizguje się i jest w pełni bezpieczny (sprawdzone na dość dziurawej drodze, w Polsce). Nie zawiodłam się na tym produkcie. Chętnie zamówiłabym go po raz kolejny.




2. Uniwersalna i modna czapka z daszkiem (KLIKNIJ TUTAJ), czyli idealny dodatek do letniej stylizacji służący naszemu bezpieczeństwu jako ochrona głowy przed szkodliwym dla nas promieniowaniem UV (zwanym dalej nadfioletowym lub ultrafioletowym - jak kto woli).

|KLIKNIJ|
Jak produkt prezentuje się w rzeczywistości?

Czapka -  tak jak "pająk" - jest wykonana z bardzo dobrego materiału. Jestem zadowolona z tej części garderoby. Zamówiłam kolor biały, który idealnie dopasowuje się do każdego rodzaju stylizacji. Można ją dostosować do każdej głowy, jest lekka i idealnie ochrania naszą głowę od szkodliwych promieni ultrafioletowych. 



Jest niezbędna w szafie każdego mądrego człowieka, dbającego o swoje zdrowie. Z pewnością zabiorę ją ze sobą w tegoroczne wakacje. Wam również polecam zaopatrzyć się w czapkę z daszkiem, szczególnie w lato, kiedy temperatura na zewnątrz sięga 40 stopni Celsjusza. Gdyby nie to, że właśnie recenzuję dla Was tą czapkę, kupiłabym ją ponownie. 

Zapraszam Was również na promocje w sklepie (KLIKNIJ TUTAJ).


Trzymajcie się ciepło! xx

Zapraszam do pozostawiania opinii. :)

                                                                                                                                                                   
Znajdziesz mnie na:
FACEBOOKU <
TWITTERZE <
DDOB <
                                                                                                                                                                  


6 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę takiego "pająka", bardzo przydatny gadżet :D
    I świetna czapka!

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że przekonałaś się że produkty są OK i nie odbiegają od zdjęć w internecie. Często miałam problem z zamówionymi rzeczami, w ogóle nawet nie przypominały tych z fotografii :) Pozdrawiam!
    http://www.aleksandramakota.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter