& &

2016/07/22

Sen o jutrze

Witam Was moi kochani po przydługawej przerwie. Ni stąd, ni zowąd napisałam wiersz, który dziś ujrzy światło dzienne. Tak po prostu. Nie przedłużając, zapraszam.

"Sen o jutrze"

Śniło mi się wczoraj, że dzisiaj
się odbędzie, że jutro będzie jutro
i nic się nie zmieni.
Śniło mi się wczoraj, że samobójca jak wisiał,
tak wisieć będzie, a Kamasutra będzie Kamasutrą,
śniło mi się, że nic się nie zmieni.

Kiedy tak śniłam, marzyłam o jutrze,
marzyłam o szczęściu, miłości i o tym co niewyobrażalne,
o tym, co się w głowie nie mieści.
 Śniło mi się, że niedźwiedź dalej będzie chodził w futrze,
a bezdomny ponownie uzbiera na alkohol grosze marne,
śniło mi się dzisiaj.

Po interpretacji moich snów zrozumiałam,
że nic nie ulegnie zmianie, wszystko będzie kropka w kropkę,
wszystko będzie dalekie od ideału.
Wiem, że choć dobre zamiary miałam
i odstawiłam tu niezłą słowną szopkę,
to moje słowa przepadną bez śladu jak dinozaur.
 
Należy pogodzić się z wczoraj, aby zaakceptować nowy dzień,
nie należy cofać się i wspominać niepowodzenia,
należy ruszyć się z miejsca i zrobić krok do przodu. 
 Należy sprawić, by wszystkie smutki odeszły w cień
i z podniesionym czołem witać kolejny dzień, nie słuchać biadolenia,
które nic nie wniesie do Twojego życia, szkoda zachodu.

W moim śnie o jutrze, śniłam o realiach życia
i o tym, że jutro jest dzisiaj, a dzisiaj jest jutro
i o tym, że nic nie ulegnie zmianie, że życie idzie swoim tempem,
że ludzie nie stronią od picia,
choćby się im to wciąż do głów tłukło,
dlatego nie rozwikłam zagadki życia i tu przybijam stempel.
 ©

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

6 komentarzy:

  1. Bardzo ładny wiersz. Piszesz regularnie? :)

    http://roseaud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Staram się, aczkolwiek piszę wtedy, kiedy mam coś sensownego do powiedzenia, kiedy mam wenę. :)
      Pozdrawiam xx

      Usuń
  2. Piękny wiersz! Masz naprawdę wielki talent, zazdroszczę, bo ja nie potrafię nic takiego napisać, a bardzo bym chciała, haha.
    pozdrawiam:)
    zuzb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie i twórczo :) ! Myślę, że dostane kiedyś autograf po znajomości :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter