& &

2016/08/02

Gdybym była wiatrem

Witam Was moi kochani w drugi dzień sierpnia - w drugi miesiąc tegorocznych wakacji!

Mój blog ma nowy nagłówek, który wykonałam własnoręcznie, proszę o opinie.
Zapraszam na wiersz z rozmyślaniami o tym, co by było, gdybym była wiatrem.

"Gdybym była wiatrem"
Gdybym przemieszczała się poziomo
gdybym była bezbarwnym powietrzem
wędrującym wietrzykiem na wietrze
którego mimo dyplomom
nikomu nie udałoby się schwytać
byłabym nieosiągalna niezwyciężona 
byłabym wszędzie u każdego na balkonach
i nikt nie musiałby mnie o to gdzie jestem pytać
Gdybym była wiatrem
przemierzyłabym cały świat na nic nie zważając
będąc niewidzialną i przed siebie nieustannie gnając
onieśmieliłabym psychiatrę
Byłabym na raz w wielu miejscach o tej samej porze
w Polsce Niemczech Chinach
w Rosji Turcji na Filipinach
nad morzem w Chorwacji i u Królowej Elżbiety na dworze
Każdy by o mnie słyszał choć słówko
lecz nikt nigdy by mnie nie zobaczył
i nie dotknął no chyba że pod wpływem dopalaczy
lub gdyby miał coś z główką
Każdy wiedziałby że istnieję
lecz nigdy nie byłabym niczyją własnością
bowiem nie byłoby to łatwością
nie byłabym dla nikogo problemem
Mimo to nie chciałabym
być wiatrem i być niezauważalna
bowiem byłaby to tragedia kolosalna
za nic mojego życia nie oddałabym
 ©

Zapraszam do odsłuchania poniższej piosenki w wykonaniu rockowego zespołu Three Days Grace, którego słucham od jakiegoś czasu.


Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

8 komentarzy:

  1. Pięknie napisany post. Mimo tego iż wiatr jest wszędzie i każdy go czuje, tak jak napisałaś jest nie osiągalny. Jest niczyi. Człowiek raczej nie chciał by żyć samotnie. Nie należeć do nikogo i nie być przez nikogo kochany. Ja również nie chciałabym być wiatrem..

    okiem-nastolatki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka! Chciałabym Cię zaprosić do mojego kunkursu w którym do wygrania jest pomadka i konturówka Kylie Jenner!:) *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne! Nagłówek również bardzo mi odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter