& &

2016/08/08

Nie rozumiem | wishlista Zaful

Cześć i czołem moi drodzy!

Dziękuję Wam za tak pozytywny odbiór poprzedniego posta, czyli recenzji ręcznie robionej bransoletki ze sklepu internetowego ILUVEart (*KLIK*). Mam dla Was kilka informacji. Po pierwsze, dwa dni temu nawiązałam współpracę ze sklepem internetowym Zaful.

W związku z tym zostałam poproszona o zrobienie wishlisty, czyli tzw. listy życzeń ze sklepu, listy rzeczy, które mi się spodobały. Na końcu każdego linku ze sklepu dodałam "track number", czyli numer, dzięki któremu firma będzie mogła śledzić wejścia w poniższe linki. I tutaj mam właśnie do Was prośbę. Proszę, aby w miarę możliwości kliknąć w poniższe linki. Nie będę tego sprawdzać, ponieważ liczę na Waszą uczciwą pomoc.

Po drugie, wygrałam konkurs z nagrodą-niespodzianką na blogu Agnieszki Sadowskiej (post konkursowy *KLIK*). Z zawartością paczki podzielę się z Wami niedługo.

WISHLISTA ZAFUL

W sklepie znalazłam wiele interesujących, a zarazem zaskakujących przedmiotów. Jest to typowo damski sklep internetowy z bogatym asortymentem w przystępnych cenach. Każda płeć żeńska znajdzie tu coś dla siebie. W asortymencie znajdziemy ubrania z kategorii m.in. T-shirty, spodnie, kapelusze, koszule, buty, biżuteria oraz inne dodatki. Niedawno złożyłam zamówienie w tym sklepie i czekam na przesyłkę. Oczekujcie na recenzję, która już niebawem! Zapraszam do klikania w linki poniżej.

Cat Eye Pilot Mirrored Sunglasses
OKULARY *KLIK*
Solid Color Zipper Metal Satchel
ZESTAW TOREB *KLIK*
Platform Solid Color Genuine Leather Sandals
SANDAŁY *KLIK*


http://gloimg.zaful.com/zaful/pdm-product-pic/Clothing/2016/06/06/source-img/20160606145924_97296.jpg?04
SUKIENKA MAXI *KLIK*

Dziękuję za każdorazowe kliknięcie w powyższe linki.

  
Kolejną częścią posta jest wiersz o... sami zobaczcie o czym.

"Nie rozumiem"
Nie rozumiem jak, nie rozumiem dlaczego
nie rozumiem ludzi i tego całego świata,
który jest dziwny - jak śpiewał Czesław Niemen.
Kiedy byłam mała, myślałam, że życie to klocki LEGO -
jest proste i kolorowe. Teraz uchodziłabym za wariata,
który ma coś z główką i jest chory na amen.
Nie rozumiem dlaczego nie potrafimy żyć w zgodzie
ze światem, z samym sobą, uciekamy od problemów
i nie potrafimy żyć teraźniejszością.
Coś złego się z nami dzieje - obudź się narodzie!
Internet aż huczy od ośmieszających memów,
a my jak grochem o ścianę - gotuje się absurdu kocioł,
wciąż bezustannie dolewamy oliwy do ognia
i jakby nic żyjemy dalej,
dzień za dniem media ogłupiają społeczeństwo -
wciąż płonie diabelska pochodnia,
a my dalej, dalej, szalej duszo, szalej
i wciąż panuje moda na bezżeństwo.
 Nie rozumiem wielu spraw,
być może jeszcze nie jestem dojrzała,
być może jeszcze nie przywykłam do takiego życia,
być może nie toleruję zachowania sław,
być może nigdy pod wpływem nie balowałam,
być może żyję w niewłaściwych czasach, gdzie do wybicia
potrzeba skandalu, używek i innych form psujących ludzi. 
Chyba urodziłam się w niewłaściwym miejscu,
o niewłaściwej porze...
Kiedy widzę pijące dzieci-krasnale, rozpacz się we mnie budzi
i zanika wiara w mądrych ludzi, bowiem myśl o młodzieńcu,
który jest niegłupi, a jednak nie odmawia papierosów,
przeraża mnie, bowiem z dnia na dzień będzie gorzej... 
Nie rozumiem dzisiaj, teraz,
nigdy nie zrozumiem teraźniejszej mody,
nigdy jej nie ulegnę, no chyba, że stracę głowę...
Jeszcze nieraz ujrzę to na własne oczy, nieraz...
Ocknijcie się, póki czas, narody!
Już nie wiem co powiedzieć, odebrało mi mowę... 
©
źródło: DEMOTYWATORY

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

20 komentarzy:

  1. Gratulacje współpracy i wygranej :) Poklikalam, wiersz również piekny :)

    Pozdrawiam, panisarencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Przymierzałam ostatnio podobne okulary w h&m i rozpaczam, że nie pasują do mnie ani trochę, a są piękne :( i oczywiście piękny wiersz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny wiersz, a co do sklepu to świetny jest ten zestaw toreb :)

    Zapraszam do wspólnej obserwacji :)
    http://theloth.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) Właśnie ten zestaw zamówiłam, zapraszam na recenzję, która już za jakiś czas. ;)

      Usuń
  4. właśnie złożyłam na tej stronie zamówienie mam nadzieję że wszystko będzie okej;)
    julie-s-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. sandały - przegenialne. Wraca moda z dawnych lat ;p pamiętam jak kiedyś takie znalazłam u dziadków na strychu i się śmiałam jak mogli w takich paskudztwach chodzić :D No cóż... :) teraz mi się podobają

    http://1krokdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne rzeczy, na pewno zajrzę na stronę. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter