& &

2016/08/05

Recenzja bransoletki od ILUVEart

 Dzisiaj otrzymałam bransoletkę ze sklepu ILUVEart, z którym nawiązałam współpracę.

ILUVEart
ASORTYMENT: *KLIK*

ILUVEart to sklep z własnoręcznie wykonywaną biżuterią. Oprócz bransoletek znajdziemy tu kolczyki oraz naszyjniki. Nie zabraknie tu również męskiej biżuterii. Można też zamówić komplet, który zawiera bransoletkę oraz naszyjnik. Założycielka tego sklepu ceni sobie piękno rękodzieła, które fascynuje ją odkąd mama nauczyła ją robić na drutach.

kliknij na zdjęcie, aby powiększyć
Tak to się zaczęło... Pasja zwyciężyła i teraz przerodziła się w pracę...

Bardzo miło wspominam korespondencję z założycielką tego sklepu. Pani w mig odpisuje na e-maile i jest bardzo przyjaźnie nastawiona do klientów. Jestem mile zaskoczona szybkością wysyłki, ponieważ dotarła do mnie już drugiego dnia. Jednym zdaniem - szybka i profesjonalna obsługa. Zdecydowanie na plus! :)

 Co zamówiłam?

Zaoferowano mi wybór bransoletki do kwoty 30 zł. Po przejrzeniu asortymentu tego sklepu zdecydowanie uwiodła mnie bransoletka w miętowo - białych kolorach ze srebrnym wykończeniem. Bransoletka posiada zawieszkę w kształcie lwa i wykonana jest z koralików techniką sznuru szydełkowo-koralikowego (efekt spirali uzyskany poprzez wykorzystanie dwóch wielkości koralików).

CENA: *KLIK*

Zaciekawił mnie sposób wykonywania takiej bransoletki i dowiedziałam się, że białe koraliki nie są jednolite i lekko połyskują. Ponadto świecą w ciemności! Postanowiłam to sprawdzić i okazało się, że to prawda! Białe koraliki posiadają w swoim wnętrzu brokat, który odbija światło, co powoduje, że koraliki błyszczą. Widać to na poniższych zdjęciach.




Jak bransoletka prezentuje się "na żywo"? 


Bransoletka dotarła do mnie w nienaruszonym stanie z metką sklepu. Jak już wcześniej pisałam, posiada zawieszkę w kształcie lwa.


Do bransoletki dołączony był również katalog, w którym są zdjęcia przykładowej biżuterii. Myślę, że będzie jedną z moich ulubionych, ponieważ już na wstępie skradła moje serce. :)






Zawsze wolałam ręcznie robioną biżuterię, ponieważ wiem, że jakość takich rzeczy zdecydowanie wygrywa. A ponadto - sama robię bransoletki (zapraszam na konkurs) i wiem, że coś, co jest ręcznie robione, zawsze się czymś różni i nikt nigdy nie będzie mieć identycznej bransoletki. I właśnie o to chodzi. Bo - powiedzmy sobie szczerze - czy w sklepie za 5 zł znaleźlibyśmy taką bransoletkę o takiej jakości? Nie. I na tym zakończę recenzję.

 
Szczerze polecam i zapraszam do zakupów! Zadowolenie gwarantowane! 

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

12 komentarzy:

  1. Branzoletka jest śliczna!

    https://strong-power.blogspot.com/2016/08/szablon-marina.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Na żywo jest jeszcze piękniejsza! :)

      Usuń
  3. Ale śliczna bransoletka .
    Świetna recenzja
    http://mylifeiswonderful9.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam nie jestem zwolenniczką biżuterii, jednakże dla Twojej bransoletki zrobię wyjątek- jest po prostu śliczna! *-*

    QUEEN OF MOON♥
    Jeżeli mój blog Ci się spodoba- zaobserwuj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te białe koraliki wyglądają magicznie! *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter