& &

2016/09/04

Obawiam się

Dzisiaj kolejny wiersz mojego pióra.

"Obawiam się"
Żyję w niepewności, mam drażniące mnie obawy
na temat, o którym nie zdaję sobie sprawy.
Obawiam się wszystkiego -
życia aktualnego i tego starego,
tego, co ludzkie i tego, co zwane jutrem.
Znajduję się na środku oceanu życia i kutrem
próbuję dopłynąć do najbardziej odległego brzegu
po drugiej stronie szerokich wód, lecz wciąż wracam do obiegu
mojego codziennego życia, które biegnie własnym tempem.
Obawiam się złych wyborów, nie chcę być sępem -
podłym i chciwym człowiekiem, który od każdego bierze
i sępi, a nikomu nic nie daruje w ofierze.
Chcę prawidłowo rozstrzygać moje dylematy
i oduczyć się być stale pod skrzydłami mamy i taty.
Boję się, że nie podołam celom,
które sobie wyznaczyłam i poddam się dusicielom -
jadowitym boa, które tylko czekają na moje chwile słabości
i nie doczekam się ni szczęścia, ni miłości...

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

10 komentarzy:

  1. Świetnie napisane! :)
    obserwujemy?:)

    mylife-tasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ! :)

    Obserwujemy ? :)
    http://bedifferent-ania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy wiersz. Urzekłaś mnie jego jasnością. Masz swój styl i nie próbujesz na siłę wtrącić drugiego dna. Mówisz otwarcie i na temat. Podoba mi się to.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo piękny wiersz :)
    http://luksusowezycie.pl/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter