& &

2016/10/03

KONKURS! Do wygrania KSIĄŻKA!

Kochani! 

Niedawno udało mi się wygrać konkurs z nagrodą-niespodzianką. Nie wiedziałam co otrzymam, więc kiedy dostałam przesyłkę, nie mogłam się doczekać, aby zobaczyć jej zawartość.

Nagroda przyszła do mnie listem, a w środku znalazłam... żel antybakteryjny do rąk o zapachu jabłek oraz książkę "ABC mojego stylu", której autorem jest Dominic Evans.



Czy na świecie istnieje coś bardziej ekscytującego od ubrań? 
Jeśli się wciąż zastanawiasz, to najwyraźniej powinnaś częściej chodzić na zakupy, dziewczyno! Zdecydowanie częściej! 
Ta książka to miejsce, w którym odkrywasz, planujesz i dzielisz się swoim unikalnym stylem – to po części magazyn mody, po części przewodnik po stylach, jak i twój własny poradnik rozwiązujący odwieczny dylemat, w co się ubrać. To twoja osobista, modowa dobra wróżka. Nieważne, czy jesteś prawdziwą zakupoholiczką, czy w przyszłości chcesz zostać modelką. Ta książka jest biletem na pociąg do krainy dobrego wyglądu.



Żel ma cudowny zapach, po jego użyciu dłonie są miękkie, odświeżone, miłe w dotyku i pachną zniewalająco. Coś czuję, że produkt ten zagrzeje na długo miejsce w moim plecaku szkolnym, haha.



Postanowiłam, że żel zachowam dla siebie, ALE! Nie zapomniałam o Was! Chciałabym się z Wami podzielić nagrodą i oddać książkę zwycięzcy mojego konkursu. Zasady są banalnie proste.

Regulamin konkursu:
  1. Organizatorką konkursu jestem ja.
  2. Wygrywa 1 osoba.
  3. Nie wysyłam nagrody poza granice Polski.
  4. Koszty wysyłki ponosi organizator.
  5. Konkurs trwa w dniach 03.10.16 r.  - 21.10.16 r.
  6. Nagroda jest nowa.
  7. Zwycięzca zostanie ogłoszony w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu.
  8. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej pocztą elektroniczną wysłaną przez organizatora konkursu na e-maila podanego w zgłoszeniu.
  9. Zwycięzca po otrzymaniu e-maila o wygranej musi podać dane do wysyłki nagrody. 
  10. Warunkiem udziału w konkursie jest dodanie komentarza ze zgłoszeniem według niżej podanego wzoru.

Wzór zgłoszenia:

Obowiązkowo:

1. Obserwuję bloga Maylinesia jako: 
2. Odpowiedź na pytanie (do wyboru, proszę wpisać tytuł wybranego pytania) "Jaki styl ubierania się preferujesz i dlaczego?" lub "Dlaczego akurat ty powinnaś/powinieneś wygrać?"
3. E-mail:

Dodatkowo:
1. Lubię na Facebooku/Instagramie+1
2. Udostępniłam/em informację o konkursie, wstawiłam/em banner (który jest poniżej) + LINK. +1


POWODZENIA! :)

Jestem też na:

12 komentarzy:

  1. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widac, ze robisz to z pasja. A post bardzo fajnie sie czyta. Jesli zamierzasz kiedys przejsc na profesjonalne blogowanie i potrzebowal bys adres pod firme to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie mozesz prowadzic wlasna dzialalnosc pod naszym adresem. Obczaj i jak sie spodoba dolacz do nas:


    YouBoost

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorę udział a bloga obserwuje :)
    Wybrałam sobie pytanie dlaczego ja akurat mam wygrać konkurs a więc oto moja odpowiedź. Chciałabym wygrać ponieważ uwielbiam czytać. Nie ma takiej książki której nie przeczytałam. Myślę że ta książka to coś dla mnie ponieważ uwielbiam takie książki! :)Lubie również czytać coś związanego z modą dlatego to idealna książka dla mnie :) Życzę wszystkim powodzenia :)
    Pozdrawiam :)
    Email:aleksandrapaprocka54@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte. Dziękuję za udział. :)

      Usuń
  3. Obserwuje jako Il b
    Preferuje wygodny typ ubioru a jednocześnie elegancki np jeansy i marynarka.
    Chce wygrać ponieważ ciekawi mnie ta książka.
    Mail ; ilona119@op.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte. Dziękuję za udział. :)

      Usuń
  4. Zgłaszam się :)
    Bloga obserwuję jako: wercix99
    Pytanie, które wybrałam, to Dlaczego ja akurat mam wygrać konkurs? A więc tak. Moda jest moją pasją. Uwielbiam czytać na jej temat przeróżne artykuły i oglądać programy poświęcone właśnie jej. Interesuję się aktualnymi trendami oraz przeróżnymi radami i wskazówkami dobrego i modnego ubioru. Uwielbiam też czytać i jestem przekonana, że ta książka trafi w moje gusta, a przy okazji będę miała zebranych wiele cennych wskazówek w jednym miejscu :D Mogę jeszcze dodać, że ostatnio zaczęłam interesować się modą jeszcze bardziej niż poprzednio, dlatego też bardzo przydałby mi się taki cenny poradnik, który pomógłby mi poznać jej "tajemnice" i cenne rady na to, jak na przykład dobrze i modnie się ubrać albo co zakładać, żeby ubrania nie poszerzały naszej sylwetki. :)
    E-mail: weronikaa516@gmail.com

    Udostępniam baner na Google+:
    https://plus.google.com/110033003750904566210/posts/VrwHa8Y7opX

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte. Dziękuję za udział. :)
      +1

      Usuń
  5. Obserwuje bloga jako Agata Wójcik. Preferuje luźny styl ubierania się. Od zawsze mój styl łączył się z legginsami, luznymi bluzami, czapkami oraz wygodnymi sportowymi butami. Zapewne wynika to z faktu, ze kocham sport i taki ubiór najbardziej odzwierciedla moja osobe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte. Dziękuję za udział. :)

      Usuń
  6. Obserwuję blog. Mojego ulubionego stylu nie da się określić tak jednoznacznie. Zależny jest od nastroju i bywa różny. Taka książka byłaby dla mnie świetna. Lubię na fb :) A Tobie życzę dalszego rozwoju ;)
    gosikp5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgłoszenie przyjęte. Dziękuję za udział. :)
      +1

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter