& &

2016/11/21

Być nikim

Kochani, 
W dniu dzisiejszym zapraszam Was do przeczytania mojego wiersza. Proszę Was też o trzymanie za mnie kciuków w konkursie na wiersz, który opublikuję po zakończeniu konkursu i ogłoszeniu wyników.

"Być nikim"
Kiedy tak przeglądam karty mego życia,
wgłębiając się w każdą z osobna i próbując 
zrozumieć przeszłość, która jest na nich zapisana,
chciałabym być tam ponownie i raz jeszcze
naprawić to, co zepsułam, dać z siebie wszystko,
a nie tylko okrojony kawałek moich możliwości.
Lecz - nie wiedzieć czemu - brakuje mi
motywacji i pewności siebie,
na każdym kroku tracę w wiarę w swój potencjał,
nie wierzę w to, że coś potrafię oraz w to,
że mogę czemuś podołać, że jestem czegoś warta,
a ja myślę, że jestem nikim,
a nie powinnam myśleć w ten sposób -
o czym mówiło mi spore grono osób.
Poddałam się, przestałam walczyć z ludźmi,
którzy w dzień deszczowy o słonecznym dniu
prowadzą jakże pogodne rozmowy,
którzy bezwstydnie koloryzują, bez zająknięcia, 
prosto w oczy spoglądając, mitomani.
Och, jacyż to zabawni ludzie,
aż żal mnie z bólu ściska, pękają ze śmiechu
me jakże pełne dla nich litości oczyska.
Czas przywrócić mą wiarę,
czas na mnie, moi drodzy!

Zapraszam do wysłuchania mojego "hitu number one".



Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter