& &

2016/11/25

CASE z TRENDMANIA.PL | iPhone 6s |

 WITAM!

Przychodzę do Was z kolejną współpracą i kolejnym etui do kolekcji. Tym razem jest to etui na telefon iPhone 6s, czyli na telefon, którego nie ja jestem posiadaczką. Postanowiłam, że przekażę je koleżance z klasy. Ale! Wróćmy lepiej na temat firmy, której owocem jest właśnie ten case. Mowa o firmie trendmania.pl.
Zaproponowano mi wybór obudowy z nadrukiem, od których na tej stronie kręci mi się w głowie. Wzorów jest aż za nadto, dlatego też nie potrafiłam się zdecydować jakie etui wybrać i postanowiłam podarować case komuś innemu. 
Sklep ten już wcześniej zwrócił moją uwagę i miałam głęboką nadzieję, że pewnego dnia będę miała możliwość z nią współpracować. I udało się, z czego jestem bardzo zadowolona.
Współpraca już od samego początku rozwijała się sprawnie. Odpowiedzi na moje maile napływały do mnie prawie z prędkością światła. Z tego też powodu firma ta zapunktowała u mnie na samym starcie i tak już pozostało do samego końca. To tylko nieliczne z zalet. Wady? Nie znalazłam. Powróćmy zatem do tematu etui. Spróbuję opisać produkt, który otrzymałam. 

Po pierwsze - wygląd i trwałość. Z ludźmi już tak jest, że najpierw patrzą na okładkę, a dopiero potem na wszystko inne. Ważna jest estetyka wykonania, ponieważ w przypadku etui to ona odgrywa tutaj najważniejszą rolę. Case musi być w naszym guście oraz powinien być wykonany z wytrzymałego materiału, bowiem po kiego nam etui, które nie ochroni telefonu?
W tej sytuacji możemy być spokojni, wszystko na plus.

Etui jest smukłe, posiada wycięcia na wszelkie przyciski oraz inne "dziury" potrzebne do jego pełnej funkcjonalności. No dobrze, zostawmy dziury, bo to są jedyne dziury, które będą istnieć, kiedy telefon zostanie zabezpieczony. Z pomocą przychodzi etui, które ma pełnić rolę "ochroniarza". 



Do wyboru mamy wersję miękką i twardą. To etui jest w wersji miękkiej, więc nie mogę wypowiedzieć się o tej drugiej wersji. Wersja miękka polega na tym, że boki etui są - jak nazwa wskazuje - miękkie, a samo etui jest twardsze. Lecz etui można zginać - lekko, bez przesady - i nie zrobimy mu krzywdy. 

CENA: *klik*

Sądzę, że warto zaopatrzyć się w podobny gadżet. Warto, bo:
  1. Telefon wygląda na zadbany.
  2. Nasze "kochanie" może się czuć bezpiecznie.
  3. My jesteśmy szczęśliwi, że nasz telefon tak ładnie się prezentuje.

Post napisany dzięki współpracy z firmą TRENDMANIA, której serdecznie dziękuję. 


Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

10 komentarzy:

  1. Cześć, chciałam Cię zaprosić na KONKURS/ROZDANIE na moim blogu!
    Do wygrania świetna nagroda! Na pewno umili Ci świąteczne wieczory, a może przyda się na prezent dla bliskiej osoby? :)

    KONKURS
    ALEXANDRAK-BLOG.BLOGSPOT.COM



    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo ładnie! Nawet nie dość droga jak na porządne wykonanie! :)
    https://lone-gunmens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny post ♥♥♥

    Zapraszam do mnie na konkurs :) W skrócie - możesz wygrać róż mineralny Annabelle Minerals, a jedynym koniecznym warunkiem jest obserwacja bloga:

    http://dariaa-blog.blogspot.com/2016/10/konkurs-wygraj-jeden-z-czterech-rozy.html

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne case'y :D Szczególnie pierwszy mnie zainteresował ^^

    Zapraszam na mojego bloga! Jeśli ci się spodoba zaobserwuj, będzie mi bardzo miło :)
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter