& &

2016/11/07

Paczka od ZAFUL | Haul | Współpraca


Witajcie kochani!


Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną recenzją paczki zamówionej przeze mnie w sklepie, którego nazwa pojawiała się już na moim blogu. Jest to sklep Zaful, który kolejny raz miło zaskoczył mnie jakością swoich produktów, z których jestem bardzo zadowolona (poprzedni post z Zaful, kliknij tutaj).


Jak wyglądało moje zamówienie? Jaka była suma całego zamówienia wraz z przesyłką? Ile czasu oczekiwałam na przesyłkę? Jak oceniam produkty, które zamówiłam?

Na te i więcej pytań znajdziecie odpowiedzi, czytając dalszą część posta. Tak więc, zapraszam! 

Co zamówiłam?

  • Koc - ogon syreny, który uwiódł mnie od pierwszego momentu. Jest to koc, do którego wkłada się nogi, a kształtem przypomina syreni ogon. 
Jego materiał jest bardzo podobny do swetra, a przy tym jest ciepły i nietuzinkowy. W cieplejsze dni może zastąpić kołdrę. W zimę też, ale to zależy od tego, w jakim stopniu zmarzluchami jesteśmy. ;) 




To świetny patent, kiedy mamy ochotę na wieczór z książką, a nie chcemy targać ze sobą kilogramów pierza, zwanego kołdrą, który wyciśnie z nas ostatnie poty lub - co gorsza - zadusi z nadmiaru gorąca. 


Bardzo ciekawy gadżet, szczególnie na tę porę roku. Dostaje ode mnie 5 punktów w skali 1-5, czyli tzw. "maksa".

CENA: *klik*


  • Torebka, która zaskoczyła mnie swoją jakością wykonania. Materiał jest mocny i wytrzymały, a torebka jest prezentem dla mamy. 


Jest mała, ale pojemna, jej wymiary można znaleźć tutaj. Nada się do eleganckiej oraz codziennej stylizacji. 


Wielofunkcyjna i modna, czego chcieć więcej? Oceniam ją na "maksimum".


CENA: *klik*



Więcej zdjęć znajdziecie na moim Snapie - Maylinesia i Instagramie - Maylinesia oraz tutaj.

Jest ciepły, długi, może posłużyć jako koc. Doskonały na jesień czy zimę, a do tego modny. Od dzisiaj staje się moim nieodłącznym elementem jesienno-zimowym. :) Oceniam go na "maksymalnie dobry", czyli na 5. Bardzo dobry produkt!

CENA: *klik*





To kolejny choker w mojej kolekcji, jednak chyba ulubiony. Zdecydowanie na plus! 5!

CENA: *klik*


To już ostatnia rzecz. Całe zamówienie wyniosło mnie 45$, co w przeliczeniu na polskie złotówki daje kwotę około 176,5 zł. Jestem bardzo zadowolona z zakupionych rzeczy, które przetestowałam na wszelkie sposoby. :)

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter