& &

2016/12/17

HAUL Z ZAFUL | CHRISTMAS TIME | KONKURS

Kochani, ostatnio na moim blogu pojawia się zdecydowanie za dużo recenzji typu "haul". Nie jestem tym faktem zachwycona, ponieważ tematem głównym tego bloga są moje wiersze, które są moją pasją. Dlatego też korzystając z okazji świąt, które już niebawem, postanowiłam, że coś zmienię. Jest to takie moje postanowienie noworoczne. Tak więc, postanowiłam, że powrócę do głównego tematu mojego bloga i sprawię, że wróci na "właściwe tory". Będę dla Was znów pisać, przynajmniej się postaram. Trzymajcie za mnie kciuki, aby słowo Wam dane zostało dotrzymane! Oczywiście nie zrezygnuję z pisania tego typu postów, ale od dzisiaj to nie haule będą tutaj rządzić. ;)

Ostatnimi czasy otrzymałam ogrom prezentów. Uśmiecham się do siebie i mówię sobie, że "wykupiłam chyba wszystko ze sklepu Zaful", ponieważ co jakiś czas coś do mnie przychodzi. ;) Oczywiście wszystkie produkty, które otrzymuję, recenzuję na blogu. Czuję się, jakbym przez cały ten czas miała święta. Mój listonosz mnie chyba nie znosi, przychodzi do mnie niemal codziennie. ;) W tym tygodniu przyszedł do mnie znów. Co przyniósł, dowiecie się w dalszej części posta.

Zamówiłam coś, co od dawna chciałam mieć w swojej kosmetyczce. Coś, co zdecydowanie ułatwi mi wykonywanie makijażu i coś, co w mojej kosmetyczce gości po raz pierwszy. To coś to pędzle, sztuk 20. Nawet nie zdawałam sobie sprawy, że przyjdzie do mnie takie cudo. 

Pędzle te są do różnego rodzaju makijażu - ukośne do brwi, do cieni, szczoteczka do rzęs... Większości z nich jeszcze nie rozszyfrowałam. :D Pierwszy makijaż mam już za sobą i jestem wniebowzięta. Świetnie rozprowadzają kosmetyk, włosie nie wypada i "wszystko się trzyma kupy". 
Szczoteczka jest świetna! Jest lekko zagięta i precyzyjnie rozdziela rzęsy. Więcej zdjęć innych pędzli, które znajdują się w zestawie znajdziecie klikając tutaj. Do zestawu dołączona była też gąbeczka do makijażu oraz "narzędzie" do czyszczenia pędzli, które widzę po raz pierwszy w moim życiu. 
Jestem bardzo zadowolona z tych produktów. Słyszałam, że pędzle z Zaful są bardzo dobrej jakości i ja też tak sądzę, podpisuję się pod tym w stu procentach!

Oprócz pędzli otrzymałam naszyjnik z reniferem, który ubiorę w tegoroczną Wigilię, ponieważ jest wprost idealny na tą porę. Choker jest czarny, posiada z tyłu zapięcie, co jest trafnym zabiegiem, ponieważ dopasuje się do każdej szyi. Przetestowany przeze mnie. Nie gryzie, nie drażni i jest bardzo wygodny. Czuję się w nim komfortowo.

Zawieszka chokera jest wykonana z metalu w kolorze złotym. Przód zawieszki jest brokatowy, dlatego też pięknie lśni w świetle. Dobrze wybrałam! :)

PĘDZLE | CHOKER |

Resztę zamówienia postanowiłam przeistoczyć w konkurs i zabawić się w Świętego Mikołaja. Czapka, dzwonek w ręce i strój czerwonego dziadziusia z brodą i do boju! Ho ho ho! Mam dla Was prezenty! Do wygrania jest choker i kolczyk z tego posta (kliknij tutaj), które są nowe, ponieważ zamówiłam je po raz drugi z myślą o Was. DODATKOWO DO WYGRANEJ PACZKI DOŁOŻĘ PĘDZEL DO MAKIJAŻU!

KONKURS!
♥ ♥ ♥
Aby wygrać, należy:
  • Być publicznym obserwatorem mojego bloga.
  • Dodać komentarz konkursowy pod tym postem z odpowiedzią na pytanie "Jak wyglądają Twoje święta Bożego Narodzenia?"
Dodatkowo:
  • Publicznie udostępnić ten post na wybranej stronie społecznościowej (np. Facebook, Instagram, Twitter).
WYGRYWA JEDNA OSOBA! KONKURS TRWA OD DZISIAJ  DO 1 STYCZNIA 2017 ROKU! Proszę o podanie adresu mailowego, abym mogła wysłać wiadomość o wygranej. Nagród nie wysyłam poza teren Polski.

♥ ♥ ♥
Regulamin konkursu:
  1. Organizatorką konkursu jestem ja.
  2. Wygrywa 1 osoba.
  3. Nie wysyłam nagrody poza granice Polski.
  4. Koszty wysyłki ponosi organizator.
  5. Konkurs trwa w dniach 17.12.16 r.  - 01.01.17 r.
  6. Nagroda jest nowa.
  7. Zwycięzca zostanie ogłoszony w ciągu tygodnia od zakończenia konkursu.
  8. Zwycięzca zostanie poinformowany o wygranej pocztą elektroniczną wysłaną przez organizatora konkursu na e-maila podanego w zgłoszeniu.
  9. Zwycięzca po otrzymaniu e-maila o wygranej musi podać dane do wysyłki nagrody. 
  10. Warunkiem udziału w konkursie jest dodanie komentarza ze zgłoszeniem według niżej podanego wzoru.
♥ ♥ ♥
Wzór konkursowego komentarza:
1. Obserwuję jako:
2. Odpowiedź na pytanie:
3. Udostępniłam: TAK/NIE + link
4. E-mail:
POWODZENIA!
♥ ♥ ♥
To już koniec zakupów z Zaful. Powiem Wam też o moim odkryciu w Rossmanie. Od jakiegoś czasu szukałam w sklepach kosmetycznych pomadki w kolorze bordowym. Szukałam czegoś, co spełni moje wymagania: długotrwały kosmetyk, świetny kolor, jeszcze lepsza cena (niska) i punkt ostatni, mniej ważny - opakowanie. Znalazłam to, co chciałam! Lip Gloss matowy z formułą długotrwałą, kolor 5. Trzyma się znakomicie, po umyciu zębów nie schodzi, trzyma się jak na kleju. :D
Skoro jest czas przedświąteczny, zaopatrzyłam się w świeczki zapachowe o zapachu cynamonu (oczywiście pachną obłędnie!) i świecznik. W nocy wygląda to magicznie, jednak mój aparat nie potrafi uchwycić tego pięknego momentu.




I tak dotarliśmy do punktu kulminacyjnego. Nie zostaje mi nic innego jak życzyć Wam szczęśliwych, spełnionych w gronie rodzinnym świąt Bożego Narodzenia. Spędźcie ten magiczny czas bez trosk i cierpienia, cieszcie się chwilą, ponieważ życie już takie jest, że za pewien czas tych, którzy są z nami w ten czas, za jakiś czas może już nie być. Wykorzystajcie te chwile! :)

Już niedługo pojawi się post z moim wierszem, ponieważ ten post przerósł moje oczekiwania i byłby po prostu za długi. Stay tuned!

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

12 komentarzy:

  1. Świetny post :) Super pomysł na konkurs.
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Zapraszam do wzięcia udziału! :)

      Usuń
  2. Obserwuje jako: Ola Szulc (piesuleczki1)
    Odpowiedz na pytanie: Moje święta Bożego Narodzenia odbywają się zawsze w moim domu, celebrujemy to święto w wąskim gronie bo tylko 4 osoby, jednak pomimo tego za każdym razem święta przebiegają cudownie. Uwielbiam spędzać je z rodziną przy wspólnej rozmowie. Myśle ze jest to piękny czas i warto odstawić na te kilka dni telefon i inne elektroniczne przedmioty.
    Udostepnilam TAK + https://www.instagram.com/p/BOt-eCIhH-5/
    E-mail: xxxolusienkaxxx@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuje jako: Gosia Fladung
    Odpowiedź na pytanie: Święta Bożego Narodzeniach obchodzę jak co roku. Wszystko zaczyna się od godziny 17:00, mama biega po całej kuchni i krzyczy na każdego,że jeszcze nie ubrani i nie uszykowany stół. Jednak zawsze na spokojnie siadamy do stołu o 18:00 i nie ma się co denerwować. Po całym posiłku w rodzinnym gronie, jedziemy do mojego dziadka do szpitala. W tamtym roku niefortunnie upadł i musiał je spędzić w szpitalu. Spędziliśmy u niego jakieś 4 godziny, a potem idziemy na pasterkę do Kościoła. Po pasterce zawsze otwieramy prezenty. U nas w rodzinie nigdy o to nie chodzi. I ja się ciesze, że mam taką świetną rodzinę.Najczęściej od samej kolacji nie używam telefonów i komputerów. Ten czas trzeba zdecydowanie spędzić z rodziną.
    Udostępniłam TAK- https://twitter.com/o_wszystkim
    E-mail: malgosianainternecie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się Twój styl pisania,bardzo ciekawy post :)
    ipstryk26.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Także myślałam nad zakupem takiego zestawu pędzli.
    Powodzenia wszystkim w konkursie ♥

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 1. Obserwuję jako: Pati Zabkol
    2. Odpowiedź na pytanie:
    W mym domu wszyscy o godz.16 się zbierają,
    a następnie na pierwszą gwiazdkę czekają.
    Oczywiście na stole dwanaście potraw króluje,
    każdy wszystkimi obowiązkowo się częstuje.

    Dorośli mozolnie pracują, sprzątają i gotują,
    lecz dzieci na prezenty niecierpliwie oczekują.
    Całej rodzinie perfekcyjna choinka się marzy,
    ponieważ wywoła uśmiech na niejednej twarzy.

    Grzeczne osoby Mikołaj podarkami obdaruje,
    lecz wszystkim łobuzom rózgi zagwarantuje.
    Młodzi i starsi wspólnie kolędy zaśpiewają,
    a później szczere życzenia sobie poskładają.

    Magia świąt wszystkich bez wyjątków oczaruje,
    gdyż każdy w tym czasie niezwykle się poczuje.
    Wszelkie złe myśli, smutki, żale na bok odejdą,
    pokłóceni i obrażeni razem w zgodzie się zejdą.

    3. Udostępniłam: TAK + link: https://www.facebook.com/profile.php?id=100011300082286
    4. E-mail: patizabkol@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter