& &

2016/12/31

Postanowienia

Kochani.
Odnosząc się do Nowego Roku oraz tego obecnego, do którego końca pozostały już tylko minuty, napisałam wiersz, dotyczący postanowień noworocznych. Życzę wszystkim Szczęśliwego Nowego Roku - pełnego radości oraz spełnienia wszystkich marzeń. Niech Wam się darzy! :)

"Postanowienia"
W nowym roku będę
lepsza od starej mnie
i jestem o tym przekonana,
że zmienię się na lepsze,
przejdę metamorfozę,
która chyba będzie powodem
tego, że zmianie ulegnie
jedna maluteńka cyferka.
Czy to możliwe?
Nie mój drogi, 
to czysty absurd.
Jeśli chcesz się zmienić,
to nie zrobisz tego
w jeden dzień,
to wymaga czasu,
nie rób nic na siłę.
Każda zmiana wymaga
przemyślenia i chęci,
a nie jest powodem tego,
że ktoś Ci dziurę 
w brzuchu wierci.
To musi wyjść
z Twojej inicjatywy,
bowiem inaczej
będzie z tego
figa z makiem z pasternakiem.

Co do właśnie postanowień. Znalezione dzięki pomocy niezastąpionego wujaszka Google. ;)
Znalezione obrazy dla zapytania postanowienia noworoczne memy

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

8 komentarzy:

  1. Moim zdaniem postanowienia nie mają sensu jak nic nie będziemy działać :) Bardzo dobry post!
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post! Wszystko stopniowo i potrzeba na to czasu. Trzeba działać <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka prawna. Postanowienia same się nie zrobią. Najlepiej swoje cele zacząć realizować od razu wprowadzając małe kroczki :)

    https://patutka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. hehe fajny wierszyk :D ja nie robię postanowień noworocznych :D nie potrzebuję nowego roku po to by o czymś zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter