& &

2016/12/09

ZAKUPY Z ZAFUL | Haul | Co kupiłam?


Kochani, ostatnio zaopatrzyłam się w nową biżuterię, ubrania, kosmetyki i wszystko, co tylko jest do zakupienia na rynku. Ponieważ jest czas świąteczny, i mnie udzieliło się to szaleństwo. Moje zakupy wybierałam w listopadzie, dlatego też myślami byłam hen daleko od świąt, aczkolwiek biżuteria, którą zamówiłam jest wprost idealna na ten okres, o dziwo. A jak zobaczycie w dalszej części posta - jeśli chodzi o biżuterię, to oj, zaszalałam, bowiem biżuteria zdominowała moje całe zamówienie i jak na mnie mam już jej dość sporo. Toteż stwierdziłam, że w następnym zamówieniu skupię się na innej kategorii. Aby urozmaicić całe zamówienie, dołożyłam do niego prosty T-shirt w biało-czarne paski. 

Lista mojego zamówienia: (aby zobaczyć cenę, kliknij na nazwę produktu)

  1. T-shirt
Do zamówienia dołożyłam go pod sam koniec, ponieważ zauważyłam, że ma dosyć ciekawy krój oraz jest dłuższy. Pomyślałam sobie, że pasowałby do większości moich ubrań (co należy brać pod uwagę, ponieważ na co nam ubranie, które założymy na siebie tylko raz?). Zawsze stawiam na prostotę, ponieważ nie mam talentu do układania stylizacji. Dlatego też szukam ubrań prostych, pasujących do wszystkiego (to zależy od gustu, o którym jak wiadomo - nie powinno się dyskutować). I tak T-shirt trafił do mojego internetowego koszyka.
Uważam, że podjęłam słuszną decyzję, ponieważ miałam rację, co do tego, że będzie pasował do wszystkiego. Czarny i biały, biały i czarny - kolory uniwersalne. Moim zdaniem, każdy powinien posiadać w swojej szafie podobny ciuch, zważając na to, że paski wciąż są w modzie. Modnie i praktycznie.
Podkoszulek jest wykonany z cienkiego, lekkiego i dobrze rozciągliwego materiału. Nie żałuję tego, że znalazł się w moim zamówieniu, polecam. :)

CENA: *klik*

2. Kolczyk 1

Kolczyk ten przyciągnął moją uwagę i spodobał mi się za pierwszym razem, dlatego stwierdziłam, że musi być mój. Jest to kolczyk-wkrętka. 


Zawiera małe brylanciki, które po zetknięciu ze światłem, błyszczą się. Świetny dodatek do stylizacji, zdecydowanie w moim guście!

CENA: *klik*

3. Kolczyk 2

Ten kolczyk wpadł w moje oko, kiedy przeglądałam poprzedni kolczyk. Jest podobny do poprzedniego, ale też zupełnie inny. Osobiście bardziej przypadł mi do gustu ten drugi, aczkolwiek ten też jest świetny. Bardzo szczerze polecam obydwa produkty, ponieważ są wykonane z bardzo dobrego materiału - jak to biżuteria z Zaful.



CENA: *klik*

4. Kolczyk 3

A to zdecydowanie moja ulubiona ozdoba ucha. Co prawda, nie jest najwygodniejsza, jeśli chciałoby się ją nosić cały dzień, ale aby pięknie wyglądać, trzeba się wycierpieć. :) 
Zakochałam się w tej biżuterii i bardzo ją polecam. 

CENA: *klik*

5. Choker z zawieszką

A oto kolejny choker do mojej kolekcji, której mam już pokaźną sumkę. Do teraz moim ulubionym chokerem był ten w serca (znajdziecie go tutaj), którego również zakupiłam w Zaful. Teraz do grona mojej ulubionej biżuterii dołączył ten choker.


CENA: *klik*

6. Naszyjnik pistolet

Ostatnimi czasy zainteresowałam się ubiorem militarnym. Naszyjnik z pistoletem bardzo przypadł mi do gustu, niestety nie należy już do mnie, ponieważ podkradł mi go mój brat. ;)





CENA: *klik*

7. Naszyjnik

Ten naszyjnik przyciągnął moją uwagę, ponieważ nadaje się do eleganckiego stroju, jest minimalistyczny i bardzo piękny. Również zawiera małe diamenciki, dzięki czemu się błyszczy. :)


 Zawieszka to muszelka, która się otwiera, a w środku znajduje się perełka. 

CENA: *klik*

To już ostatni produkt z listy. Jestem bardzo zadowolona z zawartości przesyłki. Z pewnością wszystko wykorzystam. :)

  • Całe zamówienie wyniosło mnie: 22.13$, czyli około 93 zł - całkiem niedużo jak na tak bogate w ilość i jakość zamówienie.

Zapraszam na Instagram sklepu Zaful, na którym znajdziecie najnowsze wiadomości, promocje oraz... konkursy! :)

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:
FACEBOOK | TWITTER | DDOB | INSTAGRAM | PINEREST |


6 komentarzy:

  1. Według ciebie naszyjnik z pistoletem to ubiór militarny? :d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj. Nie, nie napisałam, że naszyjnik ten to strój militarny, ponieważ to oczywiste, że nim nie jest. Napisałam tylko, że ostatnio zainteresowałam się ubiorem militarnym. A naszyjnik ma zawieszkę w kształcie pistoletu, więc zwrócił moją uwagę. Być może to tak zabrzmiało. Pozdrawiam i zapraszam ponownie, tym razem już nie anonimowo, ponieważ jak widzisz nic Ci nie zrobię, każda opinia jest żyłą złota. xxxxx

      Usuń
  2. Te kolczyki piękne <3 Obserwuje kochana <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter