& &

2017/01/18

Jestem człowiekiem

"Jestem człowiekiem"

Jestem człowiekiem
tylko człowiekiem
mam uszy i oczy
serce i usta
które zawsze są otwarte
i ani drgną
by się zamknąć
Czasami nawet
kłócę się z samą sobą
by choć na moment
schować się w ławicy
i nie żarzyć się
jak Melanocetus
Po prostu chciałabym
być anonimowa
by mało kto 
wytykał moje wady
i bym była bezpieczna
w świetle tabunów
Chcę by zwracano 
na mnie uwagę
ale nie chcę 
by fotozmysł każdego
ugrzęzł na mnie
Tylko w sytuacji stresowej
zmieniam się
nie do poznania
i tylko wtedy
jestem do pokonania
W każdej sytuacji
można mnie skrzywdzić
jednym małym ruchem
a wtedy jestem 
oschła i krucha jak lód
Na dobitkę
czuję się 
jak za szkłem
Wszystko oglądam
jakbym była w kinie
a ludzie których widzę
to tylko aktorzy
którzy odgrywają swoje role
a następnie ściągają maski
pod którymi kryją się kolejne
a pod tymi następne,
pod którymi kryją się dalsze
doskonale ukryte warstwy -
każde na inną okazję
Jednak to przedstawienie
jest moim życiem
i zapewne Ty też tak żyjesz
To nieustający casting
na najwyśmienitszego
manipulatora
który doskonale wie
jak pokierować tematem
jak się zachować
i co uczynić
by rozmowa
miała odczyn kwasowy 
lub obojętny
zasadowy czy wstrętny
Jestem człowiekiem
który widzi dwulicowość

Na zdjęciu wyżej są członkowie zespołu Three Days Grace, którzy nie są tutaj przypadkowo. Moim ulubionym gatunkiem muzycznym jest rock, który jest niezwykle energiczny i daje przysłowiowego "kopa" do życia, kiedy naprawdę tego potrzebujesz. Dostajesz impuls do działania i wraca do Ciebie wiara we własne możliwości. Bardzo polecam wysłuchanie tej piosenki, która odzwierciedla, co myślę w tym temacie. Mówi o tym, że w życiu każdy z nas toczy wyścig. Ludzki wyścig, którego tempo jest tak szybkie, że za nim nie nadążam. To ładowarka, jednak do załadowania wystarczy niecałe 5 minut. Jesteś w stanie poświęcić odrobinę czasu?


Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

2 komentarze:

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter