& &

2017/01/31

Planner i zakładka do książki do wydrukowania


Przychodzę do Was z gadżetem, który stworzyłam, ponieważ zawsze chciałam mieć spersonalizowaną zakładkę do książki. Właściwie to zakładki, ponieważ jest ich trzy. Postanowiłam, że umieszczę na nich cytaty z mojego wiersza "Cholera, zrób coś!" oraz dodam mały element, który ostatnio stał się bardzo popularny, a mianowicie - kolorowanka antystresowa. Dzięki niej każda z zakładek będzie oryginalna i na swój sposób piękna. Wystarczy je wydrukować - najlepiej na kartce technicznej, bowiem zakładka powinna być twardsza, aby się nie zaginała - a następnie wyciąć i pokolorować według uznania.
aby powiększyć, kliknij na zdjęcie












Czekam na zdjęcia Waszych zakładek! Możecie je dodawać na Instagramie z hasztagiem #zakładkamaylinesia.

Tak wygląda moja zakładka, a Twoja? 

Postanowiłam również zająć się plannerem, którego możecie wydrukować w różnych formatach oraz umieścić ją w wybranym przez siebie miejscu. Wpadłam na ten pomysł, ponieważ często potrzebuję coś gdzieś zapisać i powiesić w widocznym miejscu, żeby o tym nie zapomnieć. Stwierdziłam, że stworzę swój własny planner, który mogę w każdym momencie wydrukować i na nowo go zapełnić.
aby powiększyć, kliknij na zdjęcie
aby powiększyć, kliknij na zdjęcie
Do stworzenia plannerów i zakładek użyłam programów Photoscape i Microsoft Office Word 2007

Co o tym sądzicie? Czekam na Wasze opinie w komentarzach. Dajcie znać czy chcielibyście więcej postów tego typu. 

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

6 komentarzy:

  1. AAAAAAAAA! zakładki! uwielbiam, będę musiała zrobić przynajmniej kilkanaście dla moich książek ;) Twoje są piękne. Próbowałam robić swoje ale marnie wychodziły :) Super, że można jeszcze pokolorować! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowny blog !!! http://littlemixer98.blogspot.com/ zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne grafiki :) Eleganckie. Z tym, że jeśli o zakładki chodzi ja swoją ukochaną mam, pilnie strzegę i nie oddam: https://www.instagram.com/p/BD_aAnMhf7i/?taken-by=katrina_wr <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Muszę przyznać, że Twoja zakładka jest świetna! :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter