& &

2017/01/07

PŁOMIEŃ | WYNIKI KONKURSU

Dzisiejszy post chciałabym poświęcić wytworowi mojej wyobraźni - wierszowi, który jak każdy wiersz na moim blogu, jest tworem spontanicznym. Miłego czytania.

"Płomień"
Czuję, że powoli się wypalam,
płomień wypala moją energię od środka.
Żaden Tiger nie sprawi,
że obudzę się w skórze dziecka,
na którym wisiałaby moja kiecka.
Powiesz - co pleciesz dzieciaku,
przecież przed Tobą 
jeszcze szmat życia, imbecylu!
Przestań bredzić, zacznij żyć,
lecz żyj, ale z umiarem.
Nie przesadzaj, bo wybuchniesz
i na zawsze znikniesz
z tego nieodkrytego przez Ciebie świata.
Nie siłuj się z przeznaczeniem,
bo dopadnie Cię i znajdzie
nawet gdy zamkniesz się
w domu na siedem spustów.
Nie przejmuj się, 
śmierć i tak Cię dopadnie,
ale spokojnie,
ogień się jeszcze pali.


Przybywam do Was z wynikami. Wybór był bardzo trudny, lecz zwycięzca jest tylko jeden. Wygrała odpowiedź użytkownika Pati Zabkol, która niezwykle mnie urzekła, bowiem odpowiedź na pytanie konkursowe jest zawarte w formie wiersza. Aby wygrać, należało być publicznym obserwatorem mojego bloga i dodać komentarz konkursowy z odpowiedzią na pytanie "Jak wyglądają Twoje święta Bożego Narodzenia?". Długo nie mogłam się zdecydować nad tym, które zgłoszenie powinno wygrać, lecz musiałam dokonać wyboru. 
Gratuluję zwycięzcy, a tych, którym tym razem się nie powiodło, zapraszam na kolejny konkurs, który już niebawem. 
STAY TUNED! xx

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter