& &

2017/01/30

Wybierz

"Wybierz"

Jeśli chcesz mnie zmienić,
jeśli nie jestem dla Ciebie
zbyt interesująca
i nie chcesz mieć ze mną
do czynienia,
to pogódź się z tym,
że nic się nie zmieni.
Już zawsze będę
walczyć o siebie
niezależnie od sytuacji,
a Ty mi w tym 
nie przeszkodzisz.
Już zawsze będę sobą,
choć minie tyle czasu,
choć ludzie się zmieniają.
Już zawsze będę
dziewczyną z charakterem,
nie próbuj ryby
uczyć latać.
Nie zmieniaj kogoś
na swój wyidealizowany obraz
stereotypowej dziewczyny.
Mnie nie obchodzi
metamorfoza mojej duszy,
mojego sposobu na siebie,
nie chcę się zmieniać
od wewnątrz,
bowiem moje wnętrze
jest nienaruszalne
i nie próbuj tego kwestionować.
Zmianie ulega tylko
obraz zewnętrzny,
a wnętrze jest
nieśmiertelne,
dlatego patrz wgłąb
ludzkich serc,
bowiem one
umierają ostatnie.

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter