& &

2017/02/09

CHOCOTELEGRAM | CHOCOLISSIMO | Walentynki


CZEŚĆ I CZOŁEM. Czy są tutaj miłośnicy czekolad o nietuzinkowym wyglądzie? A może wciąż poszukujecie prezentu dla swojej drugiej połówki? Jeśli tak, to dobrze trafiliście! Ostatnio dostałam CHOCOTELEGRAM ze sklepu CHOCOLISSIMO
Taka słodka przesyłka jest świetnym prezentem walentynkowym zarówno dla płci pięknej, jak i męskiej części społeczeństwa, bo nie oszukujmy się - każdy lubi słodkości, a jeśli jeszcze są w tak pięknym opakowaniu, to zapewne nikt im się nie oprze. 
Jak to człowiek - najpierw patrzy na wygląd i tak samo jest z prezentami różnego rodzaju, dlatego już na wstępie zakochałam się w opakowaniach tych czekolad. Na pierwszy ogień poszedł słonik, który od razu zdobył moje serduszko, ponieważ jest taki cudny, że aż szkoda go dotykać, żeby go nie uszkodzić. 

Zrobienie takiej czekolady z pewnością wymagało dużo skupienia, czasu i oczywiście kreatywności ze strony osób pracujących w tej firmie. Nie zdawałam sobie sprawy z tego, że czekolada może tak wyglądać. Na stronie chocolissimo.pl możecie znaleźć dużo więcej propozycji na inne okazje. Sądzę, że czekolada jest ponadczasowa i jest doskonałym prezentem dla każdego, dlatego jeśli nie wiecie na co postawić w tym roku, robiąc niespodziankę swojej walentynce, to zastanówcie się nad właśnie słodkościami z tej strony.
Kolejna czekolada zdecydowanie podobała mi się najbardziej, ponieważ wyglądała jak list, który w środku skrywał słodką tajemnicę. Po otwarciu tej czekolady, znalazłam w środku czekoladowe literki, które tworzyły napis "kocham ♥". Aby recenzja była w pełni obiektywna, musiałam spróbować czekolady i w zgodzie z moimi kubkami smakowymi muszę przyznać, że nie żałuję. Czekolada jest przepyszna! Według mnie jest twardsza, niż te normalne sklepowe, ale to wynika z tego, że gdyby była miększa, to szybciej uległaby zniszczeniu, dlatego nie uznaję tego za minus. 
Ostatnią już słodkością jest czekolada z dodatkiem truskawek oraz chilli, czyli moim zdaniem połączenie wręcz idealne. Czekolada jest w kształcie serca, a truskawki są suszone i ułożone wokół prostokąta z białej czekolady, na którym widnieje napis "I love you", co po polsku znaczy "kocham cię". Powiedzenie "przez żołądek do serca" leży tutaj jak ulał. 
To już ostatni produkt. Ogólna ocena zamówienia jest najlepsza w mojej skali, ponieważ choćbym bardzo chciała, to nie mam do czego się przyczepić.


A ty kupiłeś/aś już prezent na Walentynki?

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

4 komentarze:

  1. Ojej, jak to wszystko wygląda pięknie... no i przede wszystkim smacznie! :D Słyszałam już kilka opinii o tym sklepie i zdecydowanie wszystkie są pozytywne! :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, sklep mnie uwiódł, bez dwóch zdań! :)

      Usuń
  2. Świetny pomysł na prezent, ten słonik jest uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter