& &

2017/03/12

Szukam | case Samsung Galaxy S7 Edge

Witam moich drogich czytelników, dawno się nie widzieliśmy. 

Jak wiecie, ten blog jest miejscem, gdzie chcąc nie chcąc, nie mogę być codziennie ze względu na to, że posiadam również życie "poza internetowe", którym należy się zająć. Stąd też moja dłuższa nieobecność. Nie zamierzam porzucić bloga, o to się nie martwcie, lecz posty będą się pojawiać w dłuższych odstępach czasu. Mam nadzieję, że mnie rozumiecie. 
Jeśli mnie nie ma, to możecie mnie złapać na Snapie oraz Instagramie, gdzie występuję pod tą samą nazwą - Maylinesia. Tam możecie śledzić moje jakże zwyczajne życie. Tam też informuję Was, jeśli pojawi się nowy post lub w momencie, kiedy chcę poznać Waszą opinię na jakiś temat. To "musthave" każdego z Was, jeśli chcecie być na bieżąco z moimi pomysłami. Jeśli chodzi o opinię, to zostawcie po sobie "co nieco", żebym wiedziała, że po prostu jesteście, a wiem, że istniejecie.

Na początek zapraszam do przeczytania nowego wiersza "Szukam".

Tak mijają chwile
szybciej z dnia na dzień
Tak minęły Termopile
i wszystko odejdzie w cień
Tak mi dziwacznie
kiedy się mijamy
Tak mi niesmacznie
kiedy nagle się nie znamy
Tak świat leży do góry dnem
i z czasem zmienia swą pozycję
Tak on uśmiechnięty wtem
zgarnięty przez policję
Tak nie wiem czego szukam
i wciąż oszukuję że Ciebie
i myślę że kiedyś odszukam
jak nie na ziemi to w niebie 

Jak zawsze, czekam na Wasze spojrzenie na moją "twórczość". 

Jakiś czas temu doszła do mnie różowa niespodzianka od Scase. Jak wiecie, uzależnienia leczy się ciężko, a moim uzależnieniem są różnokolorowe etui na telefon, a z każdym zamówieniem chcę ich coraz więcej, więc moja kolekcja wciąż się powiększa. Jednak tym razem postanowiłam pomyśleć o Was i zamówiłam etui na Samsung Galaxy S7 Edge. Myślałam o konkursie, w którym byłby do wygrania i stąd moje pytanie do Was - czy wzięlibyście udział? Case sam w sobie jest uroczy i gdyby nie to, że nie pasuje na mój model telefonu, to wzięłabym go i nie oddała nikomu.

Nadruk na etui to napis "FUCK / All I need is U", czego wybaczcie, ale z uwagi na niecenzuralne użycie słów, nie będę tłumaczyć na język polski. Napis jest na różanym tle, co dodaje mu uroku, a samo etui jest niezwykle poręczne. Jego boki są przezroczyste, co mnie osobiście bardzo się podoba. Tradycyjnie, case posiada wycięcia na różne przyciski i oczywiście aparat. Więcej szczegółów ujrzycie na zdjęciach. Dziękuję firmie Scase za współpracę :)






To wszystko na dzień dzisiejszy. 
~STAY TUNED!

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter