& &

2017/06/13

Atrament

Witajcie moi mili, 
każdy chyba miał przyjemność zobaczyć atrament. Tak się składa, że ja również (nieprawdopodobne). Wiersz nosi jego jakże tajemniczą nazwę. Wiersz o atramencie? Już chyba straciłam głowę i doprowadziłam się do stanu, w którym niedługo napiszę wiersz o kupie bzdur, które nawet nie przyszłyby Wam do głowy jako "bohaterzy wiersza", bo ja lubię wprowadzać do wierszy absurdy. No cóż, najlepsze tematy czasami są brudne.

"Atrament"

Kilkanaście tysięcy
kropel niebieskiego atramentu
wylądowało na kilku tysiącach
stosach najzwyklejszego papieru
i tkwi tam do dzisiaj
w nienaruszonej formie
Z biegiem czasu informacje
tam zawarte zaczną blaknąć
jednak nadal będzie możliwość
ich odświeżenia
Nadal możemy przeczytać
zdania które na nich umieściliśmy
One nie zginą
choć o nich zapomnimy
Twórcy są wieczni
znajdujemy ich po czasie
kiedy są szczęśliwi
w innym wymiarze rzeczywistości
istnieją w formie atramentu
Poetae nascuntur, oratores fiunt*

* z łacińskiego - Poeci rodzą się, mówcą można zostać.

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter