& &

2017/07/12

Jestem krokietem

Bodajże jeszcze kilka dni temu
byłam otwartym naleśnikiem
z wnętrzem otwartym dla każdego
kto tylko zyska moje zaufanie
Mogłeś zajrzeć w moje serce
i poznać moje słabości
niezałatane dziury
przypalone miejsca
i jeszcze surowe rany
Z dnia na dzień
zamykałam się coraz bardziej
coraz ciaśniej
i coraz mniej wiedziałeś
bo coraz mniej
Cię to interesowało
zostałam przeciętnym
naleśnikiem
Każdego dnia
budowałam coraz grubsze mury
wokół mojego hipocentrum
osłaniając wszystko
czego jeszcze nie zobaczyłeś
Potrzebowałam więcej materiału
ochronnego w stosunkowo
krótkim czasie
Dlatego broniłam się
w sposób zły
obrażając mojego obserwatora
Zamknęłam moje serce
i nie złamiesz go nigdy więcej
Jestem krokietem
nie odwiniesz mnie
tak łatwo
Ale próbuj
może znów będę naiwna...

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter