& &

2017/07/11

Nie mów mi nie

Wycisnąłeś mnie jak cytrynę
zmiażdżyłeś mnie i wyrzuciłeś
wyleciało ze mnie wszystko
Całą moją osobowość
szlag trafił i nie wiem
czy znalazłby się ktoś
kto by naprawić mnie potrafił
Wszelkie moje pozytywne myśli
wyparowały wraz z resztą mnie
którą po prostu zdeptałeś
jak zużytą butelkę
której chcesz się pozbyć
Już wszystko rozumiem
nie mów mi że nie
Nie jesteś moim ojcem
by podważać moje decyzje
nie jesteś moim wszechświatem
i żeby było jasne
nigdy nim nie byłeś
i nie zapowiada się
żebym wróciła
do cichego zabójcy
moich przekonań
mojej osobowości
mej motywacyjnej duszy
MNIE...

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter