& &

2017/07/04

Potrzebujemy remontu

Jest dużo rzeczy, o których nie mam zielonego pojęcia,
jest mnóstwo słów i czynów, których nie rozumiem,
mnóstwo jest również ludzi, których chciałabym zrozumieć...
Marzę o wyjściu z określonych ram życia, jego ścisłego objęcia,
chciałabym - jak grawitacja - zaburzyć wody strumień
i więcej niż wszystko o świecie umieć...
Tak bardzo dręczy mnie moje serce -
ono mówi jedno, a ja mówię drugie,
nie wiem co uczynić powinnam.
Schowam się pod mą ukrytą kołderką i nikomu nie powiem nic więcej,
będę milczeć do czasu, przez dnie i noce płynące długie...
Teraz pewnie powiecie, że jestem dziecinna,
bo czasami potrzebuję ciepła i czułości,
na które w tym wieku nie poświęca się czasu,
wszyscy mają swoje kołderki, ukrywają się przed światem,
by nie zaznać choć odrobiny nieba i miłości.
Wolą się udać na spacer do cichego lasu,
by choć na chwilę pośród drzew zostać skrzatem
i ukryć się od tego skomplikowanego tłoku, ludności.
Naprawdę marzę o tym, by poznać myśli ludzi,
by wiedzieć o ich zamiarach wobec mojej osoby,
bym nigdy nie zdołała się sparzyć oraz o ich problemach.
Może ta umiejętność byłaby w stanie cierpienie ludzi ostudzić?
Może zdołalibyśmy się odseparować od sercowej choroby?
A może nasze myśli, pragnienia ukazują memy?
Chciałabym wiedzieć wszystko, cały świat obliczyć,
posiąść wiedzę o ludziach aż po horyzonty,
uczynić cały świat szczęśliwym,
by kłopoty ludzi na jednej ręce móc zliczyć.
Tu, na ziemi, wewnątrz dusz potrzebne są remonty,
ale czekajmy, przecież trzeba być cierpliwym...

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter