& &

2017/08/02

Nie ślimacz celu

Przemierzając strome schody oraz nie chwytając za barierki
chciałam dojść na górę najszybciej i najłatwiej,
lecz nie było to takie proste, ponieważ omijając jeden stopień -
dotarłam do celu szybciej, lecz trudniej
omijając dwa stopnie - dotarłam do celu na małych obrotach,
a kiedy chciałam pominąć więcej schodów - stałam w miejscu.
Kiedy wróciłam do prawidłowego sposobu poruszania się
zauważyłam, że wszystkie trudności zniknęły,
a do celu dotarłam cała i zdrowa.
Postanowiłam wtoczyć owe wnioski w moje życie
i dążąc do celu, nie ignorowałam żadnego kroku
który - wydawać by się mogło - przyspieszy cały cykl.
I tak trwam w tym postanowieniu, toteż w moim imieniu
zachęcam Was do przemierzania drogi Waszego życia
krok po kroku, bez pomijania czynności,
które tylko ześlimaczą osiągnięcie Waszego celu.

Kochani, 
po przeczytaniu tego wiersza chciałabym Wam pokrótce wyjaśnić jego znaczenie. Tytuł wiersza znaczy tyle, co "nie spowalniaj swojego celu". Wiersz ten poruszyłam w kwestii utrzymania zdrowego trybu życia. Porównajmy chodzenie po schodach do piramidy żywności i aktywności fizycznej - jeśli pominiemy jeden stopień, cały cykl odchudzania się wydłuży, a nasz cel będzie się - zamiast przybliżał - oddalał. Dlatego róbmy wszystko krok po kroku - nie "najszybciej" i "najłatwiej", ale wolniej i trudniej, a co najważniejsze - zdrowiej. 
Jestem w trakcie odchudzania, lecz robię to z głową - wybiłam sobie z głowy głodówki czy inne diety cud, a w moje życie wprowadziłam więcej ruchu oraz wyrzuciłam z diety wszelkie słodkości, ograniczając je do minimum. Życzcie mi powodzenia i nieustępliwości w drodze do wyznaczonego celu.
Jeśli chcecie więcej informacji o mojej diecie, zapraszam do zakładki współpraca, gdzie znajdziecie moje dane kontaktowe lub proszę o zostawienie komentarza, jeżeli chcielibyście post w tym temacie.

Stay tuned xxx

Podziel się swoją opinią na ten temat, zapraszam do dyskusji. Jestem też na:

1 komentarz:

Dziękuję za odwiedziny. Każdorazowy komentarz jest motywacją do dalszej pracy. Zachęcam do czytania oraz obserwowania bloga.
Odwiedzam blogi moich czytelników. Zapraszam ponownie!

Kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej wiedzy i pisemnej zgody zabronione.
Wszelkie prawa zastrzeżone zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

~ weryfikacja obrazkowa wyłączona!

Newsletter